До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Тренди Payot у догляді за шкірою, які на сто років випередили час

У 2020 бренду PAYOT минає 100 років. Із цієї нагоди згадуємо відкриття, досягнення й філософію марки, які випередили міленіальні тренди — сто років тому.

Засновниця бренду — зірковий косметолог

Надя Пайо була однією з перших зіркових косметологів світу. Сьогодні марки засобів з догляду за шкірою, що їх заснували лікарі-знаменитості, — величезний тренд. Янніс Александрідес, Мар’ям Зехаві, Денніс Гросс обслуговують клієнтів — світових зірок, але й самі водночас є знаменитостями. В еру інстаграму й соцмереж це можна пояснити. Але Наді Пайо вдалося прославитися без Інтернету. Вона викладала, була амбасадоркою власного бренду, літала в усьому світі, спілкувалася з клієнтами, персоналом та учнями. У цьому їй допомагала природна цікавість, знання мов (вона вільно говорила російською, англійською, французькою, іспанською та німецькою) і природна харизма.

Реклама
Схема догляду

Надя Пайо придумала й популяризувала схему догляду, яку ми використовуємо й нині: очищення, тонізація, зволоження й догляд "з проблеми" (пігментація, тонус, акне, сухість тощо). Сьогодні видається, що нічого природнішого й простішого бути не може (особливо у світлі азійських ритуалів, які налічують до 16 етапів). 100 років тому дівчата вмивалися з милом — це був стандарт. У Payot перевернули погляд на красу.

Рефіли

Помада зі змінним стрижнем — сенсація для сучасності. Таку запустив у 2017 паризький бренд La Bouche Rouge — і це стало сенсацією: багаторазовий футляр допомагає менше забруднювати довкілля. "Щорічно у світі викидають близько мільярда використаних помад, — писала із цього приводу Аня Рубік, обличчя помади, у своєму Instagram. — Сьогодні ми запускаємо першу ековідповідальну помаду, щоб максимально уникнути використання пластику". Є новина, дорога Аню. Ековідповідальну помаду запустили в Payot десятки років тому — задовго до того, як це стало мейнстримом.

І, до речі, про оформлення. У Hermès запустили помаду у 2020. Нічого не нагадує? — А все тому, що гарний дизайн — крок у вічність.

Холістичний підхід

Надя вважала, що здоров’я й краса шкіри залежать від тонусу й стану м’язів обличчя; що стан духу впливає й на фізичне самопочуття, що тільки щаслива жінка може бути гарною. Сьогодні такий велнес-підхід практикують у найпрогресивніших спа. І він виправдовує себе повністю.

"Медицина все більше прагне позбавлятися софізмів, серед яких вона довго животіла через розумову лінь лікарів. Намацавши метафізичний шлях, вона починає йти за розвитком природи. Відтепер вона вибирає прості рішення, "натуральні" методи, набуває мудрості стародавньої тварини, яка вміла зцілювати себе саме за допомогою трав і власного чуття; вона віддає перевагу цим підходам проти абстрактних, незрозумілих і складних рецептів. Відтепер медицина розглядає кожну людину як єдине досконале ціле, своєрідне й неповторне, що має індивідуальну рівновагу, яку потривожити, порушити або зломити можуть тільки зовнішні агресивні дії", — писала Надя Пайо ще 1933 року.

Ставка на інгредієнти

Payot — косметика з інгредієнтами з доведеною ефективністю. Сьогодні люди, які цікавляться складом засобів, зараховують себе до skintellectuals. На них тепер збожеволіли все. Всім важливі прості активні склади, зрозумілі формули, ефективні компоненти. А раніше можна було розповідати покупцям будь-які легенди. Але Надя Пайо ще і як маркетолог, і як візіонер робила ставку не на вигадки або мрії, а на реально ефективні засоби. Можливо, саме тому Pâte Grise досі продають (шалено популярна) у тому ж вигляді, у якому її створила Надя Пайо: оксид цинку з підсушувальним протизапальним впливом, екстракт сланцю, що контролює вироблення шкірного сала, і екстракт мигдалю, який знімає подразнення й гасить запалення.

Pâte Grise, Payot
Масаж обличчя

Vogue пише про масаж обличчя як про нову б’юті-манію. Масаж і правда став глобальним трендом у догляді в останні роки. Масажери й пристрої для підвищення тонусу м’язів, усунення затиснень б’ють рекорди продажів. Фейсбілдинг, який допомагає зміцнити м’язи обличчя, переживає неймовірне піднесення. У Payot техніка масажу, яку розробила засновниця, завжди була основою догляду: її навчали клієнтів, її популяризували в інститутах краси марки. З моменту заснування бренду масаж обличчя був наріжним каменем у філософії Payot.

Надя Пайо робить масаж моделі
Догляд за шкірою голови

Догляд за шкірою голови став глобальним трендом усього 5 років тому. Тренд і далі набирає обертів. Марки одна за одною виступають із сенсаційними заявами про те, що шкіра голови потребує догляду так само, як і шкіра обличчя. У 1933 році Надя Пайо писала у своїй книзі "Бути гарною": "Волосся — ця неоціненна окраса жінки — потребує такого ж ретельного догляду, як і обличчя. Гігієна волосистої частини голови підпорядковується тим самим законам, що й догляд за шкірою тіла. Жінка, яка дбає про свою красу, має дотримувати суворого режиму: відстежувати порушення загального стану волосся, стимулювати кровообіг і секрецію сальних залоз. Випадання волосся, себорея й початкова алопеція — поширені недуги, які трапляються як у жінок, так і чоловіків. Тож ліпше запобігати, ніж лікувати. Найчастіше недостатню життєву силу волосся можна пояснити порушенням кровообігу, а отже й живлення тканин шкіри голови. М’язи в цій зоні малорухливі. Розчісування волосся з використанням щітки й масаж шкіри голови усувають цей недолік. Лосьйони й мазі мають таке ж значення і так само ефективні, як і для догляду за шкірою обличчя". Коментарі зайві. Браво, Надя Пайо.

Надя Пайо
Б’юті-бестселери

Книги про красу, які стають бестселерами, — явище відоме. Але не нове. Надя Пайо написала й видала три книги — всі вони миттєво ставали популярними. І, звісно, додавали популярності бренду Payot.

Епігенетика

Про те, що таке поведінкове старіння, заговорили в останні 10 років. Надя Пайо писала про це 85 років тому: "Медицина відтепер вивчає й використовує вплив індивіда на самого себе, підкреслюючи роль волі людини, всіх її фізичних можливостей і власної сили в перемозі над недугою, що її вразила. По суті, ми закликаємо людину захищати себе самій".

Пайо Парі. На правах реклами. Парфумерно-косметична продукція. ТОВ "Егзагон". Тел.: (044) 33-77-000, www.hexagone.ua

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.