До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Hermès запускає перший б'юті-засіб

Hermès запускає перший б'юті-засіб. Це помада!

Фото: Sasha Marro

Помада називатиметься Rouge Hermès. Вийде 24 відтінки, які з березня продаватимуть у розкішних універмагах Saks, Bloomingdales і Bergdorf Goodman у Нью-Йорку. Помади матимуть позначку refillable – змінний стержень можна буде купити окремо.

Реклама

Уже відомо, що футляр – багаторазовий, зроблений з металу, який використовують для виготовлення сумок бренду.

Обіцяють помади з двома текстурами: матовою, яка відсилає до м'якої замші чудової вичинки, знакового матеріалу Дому, і атласною, що є референсом на благородний відблиск телячої шкіри, яку використовують у виробах Hermès. Відтінки варіюватимуться від фіолетового до цитринового, перегукуючись з історичною спадщиною Дому – розкішними сумками.

Аромати у помад – особливі, спеціально розроблені штатним парфумером Дому, Крістін Нажель. Ймовірно, помада стане не просто ще одним поповненням б'юті-ринку, а справжнім об'єктом Hermès.

Фото: Joaquin Laguinge

Нагадаємо, у марки є лінія ароматів. Перший випустили в 40-х роках минулого століття, останній – Un Jardin sur la Lagune – минулої весни. Також під маркою Hermès виходять засоби для ванни і душу, бальзами для тіла і обличчя на підтримку парфумерної лінії, мило і парфумовані свічки. Помада стане першою в низці наступних запусків. Можна очікувати тональну основу, відтінки для очей і вилиць, а також засоби для догляду. Що ж, ми завмерли в очікуванні.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.