Бум: чому всі шукають косметику з пептидами
В інтерв’ю для Vogue UA Ніл Кітчен, phD, епігенетик HydroPeptide розповідає, що таке пептиди, чому вони переживають чергову хвилю популярності і як допомагають у догляді за шкірою.
На ринку краси пептиди цілком дозріли. Вони популярні, ефективні, добре вивчені й використовуються повсюдно. Вони такі впливові в активному догляді за шкірою, що кожен хоче використовувати їх прямо зараз. Якщо пояснювати спрощено, то пептиди — це фрагменти білків або, іншими словами, кілька пов’язаних між собою амінокислот. Зазвичай вони впливають як клітинні комунікатори та створюють сигнал, на який реагує шкіра. І спонукають її активніше відновлюватися, оновлюватися, виробляти колаген і так далі.
Наші улюблені — пептиди на епігенетичній основі. Вони допомагають змінити реакцію клітин шкіри й змінюють експресію генів. З віком дуже важливо допомагати клітинам і далі функціонувати правильно, реагувати так, ніби це юні клітини. Ось тут і потрібні епігенетичні пептиди: вони допомагають змінити реакцію генів і зробити клітини шкіри здоровими й щасливими.
Пептидів є безліч, але важливо, щоб їхню ефективність підтверджували клінічні дослідження. Не всі пептиди добре впливають на шкіру, тому важливо знайти бренд, якому можна довіряти, який використовує тільки клінічно підтверджені пептиди для своїх продуктів.
Ми в HydroPeptide використовуємо понад 70 різних пептидів, щоб зробити шкіру здоровішою. Оскільки кожен з них унікальний у своєму впливі, їх можна комбінувати по-різному, щоб отримати потрібну реакцію від шкіри. Ми використовуємо лише клінічно випробувані пептиди.
Для боротьби зі старінням найкраще годяться пептиди на епігенетичній основі, тому що вони допомагають повернути процеси назад. Старіння на клітинному рівні відбувається, коли наші механізми експресії генів змінюються через пошкодження або зношення. А епігенетичні пептиди допомагають клітинам усунути пошкодження й повернутися до оптимального способу експресії генів.
Ми працюємо з компаніями-постачальниками, які продемонстрували бездоганні стандарти тестування й доведеної ефективності своїх пептидів. (Докладніше про клінічні дослідження ми розповідали тут — Ред.) Команда HydroPeptide співпрацює з найкращими академічними світилами, що проводять дослідження пептидів і антивікових технологій, щоб можна було використовувати найпередовіші технології в наших засобах по догляду за шкірою.
Часто основна відмінність — у дозуванні. Багато які мас-маркет-бренди нерідко додають пептиди до своїх формул для маркетингових заяв, але кількість активної речовини в них така мала, що не дає жодного результату. Ми ж використовуємо кількість пептидів, що робить засоби клінічно ефективними.
Ми не проводимо класичних рекламних кампаній, оскільки твердо віримо: найкраща реклама — це відгуки клієнтів від уст до уст. Тож наші найкращі кампейни — реальний досвід і відгуки наших клієнтів. Ми й далі виробляємо засоби, у які закохуються клієнти, а потім повертаються, щоб купити більше. Так і ростемо.
Наступним проривом у догляді стане епігенетичний підхід, тому що він зможе забезпечити справжню кастомізацію б’юті-засобів. Індивідуальний підхід, нарешті, стане реальністю.
Цікаво, що найчастіший запит від клієнтів — "Що нового?". Всі хочуть наступну новинку, тому HydroPeptide щороку випускає нові засоби, які слугують доповненням до вже наявних. Тренд на індивідуальний догляд як і раніше актуальний, до того ж він поширюється й на ритуали домашнього догляду. Нині можна використовувати правильні продукти щодня — залежно від того, що потрібно шкірі саме сьогодні, — і це допоможе зберегти її здоровою, молодою і яскравою.
Якщо говорити про ринок загалом, то в США багато брендів вивчає, як поєднати найпопулярніші та впливові інгредієнти, щоб зробити їх ще ефективнішими для шкіри. Наприклад, HydroPeptide запустила сироватку Firma-Bright у 2020 році, щоб поєднати переваги пептидів і вітаміну С у приголомшливій формулі. Тенденція поєднувати хороше, щоб домогтися кращого, зберігатиметься й удосконалюватиметься.