До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Селена Гомес запускає лінію косметики

Селена Гомес приєдналася до ряду знаменитостей, які запустили однойменну лінію косметики і засобів для догляду.

За даними Відомства з патентів і товарних знаків США, акторка і співачка 11 липня подала заяву на створення торговельної марки Selena Gomez, яка займатиметься виробництвом косметики, включно з "парфумерією, засобами для догляду за шкірою, засобами для догляду за волоссям, милом, зволожувальними засобами, ефірними оліями".

Реклама
Селена Гомес на зйомках рекламної кампанії власного аромату

Вперше Гомес приєдналася до б’юті-світу 2011 року, коли випустила однойменний аромат. Торік співачка співпрацювала з Coach над колекцією одягу після успіху лінії сумок і аксесуарів Selena Grace, що представив бренд рік перед тим. Гомес також є глобальним обличчям Coach. 2018 року Puma також запросили її для розробки лінії одягу, взуття та аксесуарів.

Нагадаємо, що свої косметичні бренди вже є у Кім Кардаш'ян, Вікторії Бекхем, Леді Ґаґи і багатьох інших знаменитостей.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.