Том Форд запускає лінію для догляду за шкірою Tom Ford Research
2006 року Том Форд вийшов за межі модного бізнесу, адже почав випускати аромати. 2011 року дизайнер представив лінію косметики, що стала однією з найбажаніших у б'юті-індустрії. І ось, після стількох років, Форд нарешті починає випускати те, чого так не вистачало його лейблу, – засоби для догляду за шкірою.
"Я хотів створити серйозні доглядові продукти для шкіри і зробити лінію Tom Ford Research науково обґрунтованою", – сказав Форд у своєму новому інтерв'ю для WWD. За словами дизайнера, він хотів переконатися, що споживачі не просто витрачатимуть гроші на візуально гарні продукти з гучним ім'ям: "Я не дизайнер, який пише своє ім'я на красиво упакованому кремі".
В інтерв'ю WWD Том Форд розповів, що його нові продукти для догляду за шкірою розроблені з науковим підходом: дизайнер отримав власну спеціалізовану лабораторію Estée Lauder. Після 75 різних пробних комбінацій в Tom Ford Research з'явилися перші два продукти – сироватковий концентрат ($350) і кремовий концентрат ($450).
Обидва продукти містять високу концентрацію кофеїну з японського зеленого чаю ґьокуро і рідкісного білого порцелянового какао. "Кілька років тому дерматолог сказав мені, що найкращий засіб від опухлих очей – це вологі чайні пакетики. Кожного разу, коли я користувався цією порадою, я зауважував, що пакетики не тільки знімають набряки, але і зволожують шкіру", – сказав Форд WWD, що й пояснює, чому так багато досліджень бренду зосереджені на кофеїні.
Однак у Tom Ford Research є компоненти значно цікавіші від кофеїну. Так, до складу продуктів також увійшли АНА-кислоти: гліколева і молочна, пептиди і гіалуронова кислота.
Випуск Tom Ford Research Serum Concentrate і Crème Concentrate відбудеться в серпні, і ще три продукти, включно з кремом для очей, представлять навесні 2020 року.