Головні б'юті-новини останніх днів
Візажистка Kat Von D продає свій бренд; б'юті-блогерка з багатомільйонною аудиторією Ніккі де Ягер здійснює камінг-аут; акторка Аня Тейлор-Джой, відома з серіалу "Гострі картузи" і трилера "Спліт", – новий амбасадор знаменитого аромату Flowerbomb Viktor & Rolf. Головні б'юті-новини тижня в огляді vogue.ua.
Візажистка Кетрін фон Драхенберг, відома світові під ім'ям Kat Von D, заявила про те, що продає свою частку в однойменному бренді концерну LVMH, а точніше, підрозділу Kendo (він займається перспективними б'юті-придбаннями, включно з Fenty Beauty). З Kendo, за заявами Кет, вони співпрацюють останні 11 років.
Про це вона заявила в "Інстаграмі", де пояснила своїм 7,3 мільйонам читачів, що з народженням сина і плануванням концертної діяльності (знаменитість розвиває ще й музичну кар'єру) їй стало важко справлятися з усіма обов'язками відразу. Торік вона також запустила марку веганського взуття. Відомо, що Kat Von D Beauty чекає ребрендинг, у результаті якого він називатиметься KVD Vegan Beauty.
Бренд Viktor & Rolf довірив своєму амбасадору Ані Тейлор-Джой представляти pillar fragrance Flowerbomb. Акторка, відома зі зйомок у "Людях Х", позує перед об'єктивом знаменитого дуету Інес Ван Ламсверде і Вінуд Матадін, і постає в жіночому, сильному образі.
"Аня чудово транслює думку, якою ми хочемо поділитися, – кажуть засновники бренду Віктор Горстінг і Рольф Снорен, – вона водночас чуттєва, таємнича і владна. Аня – втілення рішучої, відвертої і усвідомленої жінки". Нагадаємо, серію ароматів Flowerbomb запустили 2005 року. У лютому вийде новий фланкер – Flowerbomb In The Sky. Він розкриватиметься нотами бергамота, мандарина і грейпфрута, в серці звучатимуть абсолют чорної смородини, конвалії і троянди, в базі – жасмин самбак і пачулі.
Авторка Youtube-каналу NikkieTutorials з 13 мільйонами шанувальників, візажистка і б'юті-блогерка Ніккі де Ягер опублікувала нове відео, де оголосила, що вона – трансгендерна жінка.
Недоброзичливці погрожували Ніккі видати цю інформацію пресі. У зверненні до шанувальників Ніккі каже, що відчуває неймовірне полегшення від рішення поділитися своєю історією. Вона вірить, що цим камінг-аутом надихне людей по всьому світу жити своїм життям. У "Інстаграмі" Ніккі 13 мільйонів читачів; 5 місяців тому дівчина прийняла пропозицію руки і серця від свого бойфренда.
Камінг-аут викликав ще один скандал в б'юті-сфері. Засновник марки Too Faced Джеррод Бландіно звільнив власну сестру після того, як у своєму профілі в "Інстаграмі" Dani California (@makupprincess) та опублікувала коментар про Ніккі де Ягер. Він заявив, що ні він сам, ні його бренд не хоче асоціюватися ні з чим подібним – і оголосив про звільнення сестри.