Б'юті події грудня: нові засоби, б'юті-бренди та наукові відкриття
Фільм про Юбер де Живанши, нові обличчя Dior і Givenchy, дебют японського бренду з українським корінням, приїзд зірки мануальних skincare-технік Поліни Лайтер, перша за 10 років зустріч преси з Top Cosmetics, дистриб'ютором легендарної марки Christina. Б'юті-редактор Vogue Альона Пономаренко розповідає про найважливіші б'юті-події грудня.
Лу де Лааж, французька актриса театру і кіно, стала обличчям Live Irresistible. Вийде нова версія аромату, Blossom Crush. Запашна, п'янка, сформована навколо троянд, півонії, мускусу і бобів тонка, вона з'явиться вже навесні. Ми зустрілися з Лу в Парижі, окрім того, я познайомилася з парфумером Домініком Ропійоном, які вдвох працювали над композицією. Всі подробиці вийдуть в найближчих номерах Vogue UA.
Top Cosmetics – один з найбільших операторів українського ринку краси. При цьому не можна сказати, що ім'я компанії на слуху. Принаймні, у глянцевих виданнях – точно. Все змінилося, коли Ксенія Тюрікова очолила піар-команду Top Cosmetics. Насамперед журналістів покликали на передноворічний бранч, де розповіли про портфелі марок, який холдинг везе в Україну. Воно вражає: ізраїльський етичний бренд CHRISTINA, з яким працюють професійні косметологи, грузинський бренд APTOS, який випускає нитки для нехірургічної підтяжки, іспанська esoline, люксембурзький Pluryal, японський Laenneс, а також бренд професійної декоративної косметики Graftobian HD Make Up.
Марку Boosh.Boosh заснувала Наталія Дяченко, фармацевт-технолог за освітою, з чоловіком Костянтином. Формули розробляють в Японії, а все інше – комунікацію зі споживачами, дизайн упаковок, назви, філософію – в Україні. Засоби лаконічні, зрозумілі, фотогенічні – ідеальні для Instagram. Поки їх шість: зволожуюча сироватка на основі гіалуронової кислоти і алое Just Add Some Magic, відновлювальна сироватка на основі сквалану і масел Be Mine Serum, живильний крем-бальзам Almighty Nourishing Balm. І три тканинних маски, які рятують після вечірки, робочого тижня або перельоту. Редакція Vogue вже приступила до тестування.
В Україну приїхали засоби японської омолоджувальної космецевтичної марки для волосся La Sionne, які випускаються в форматі квазідраг – "майже ліки". Засоби придумані для догляду не тільки за волоссям, але і за шкірою голови. Заявлено, що вони додають об'єму, борються з тоншанням і випадінням волосся, попереджають появу сивини. У лінійці 4 засоби: pre-wash сироватка для шкіри голови, шампунь і кондиціонер з текстурою маски, а також сироватка проти випадіння волосся, яку можна наносити в будь-який час, на сухе і вологе волосся, в перервах між миттям і відразу після нього.
До Києва завітали засновники паризького бренду нішової парфумерії Les Liquides Imaginaires. Привезли нове творіння – Fleuve Tendre. Він є, як на мене, свіжим, акватичним, м'ятним (нетиповим для "ніші"). "Ми створювали ольфакторну історію про те, як пара зустрічається на березі моря, а потім вони переховуються в печері, щоб повністю віддатися пристрасті", – розповідають Філіп Ді Мео і Давид Фроссар. У цей момент я підношу зап'ястя до носа – і відчуваю нюховий шок. Свіжий легковажний ще 15 хвилин тому аромат став по-тваринному сексуальним. Зім'яті простирадла, піт на лобі, розпалена шкіра. І багато абсолютно тваринного мускусу. Метаморфоза у дусі оптичних ілюзій Гаррі Гудіні.
Поліна Лайтер живе в Ізраїлі і придумує супер-методики ручного масажу. "Косметологія розвивається, і ми вже далеко просунулися в корекції естетичних деформацій ботулотоксином, філлерами, нитками, апаратами, операціями, але ... На жаль, сьогодні косметологи майже не враховують, чому утворюються зморшки, складки і так далі", – каже Поліна. вона часто відправляє пацієнтів до ортодонтів і ортопедів, а також виправляє наслідки невдалої пластики і косметологічних процедур. у Києві косметолог навчала колег, так що десять тих, які склали іспит, фахівців залишаться працювати в Україні.
Читайте також:
Б'юті-події листопада: нові аромати, б'юті-бренди і наукові відкриття