5 молодих італійських брендів чоловічого одягу, за якими варто слідкувати
Тиждень моди в Мілані представив чоловічі колекції для нового сезону весна-літо 2024. Поміж відомих і сталих модних Домів не менш цікавими є й молоді італійські бренди: вони часто вдаються до рефлексії, сміливо й гостро ламають стереотипи й вкладають у свої колекції багато артизанальної роботи та переосмислення моди у власному стилі.
Dhruv Kapoor
У новому літньому сезоні цей італійський бренд з індійським корінням переглядає питання гендерних норм, аби надати їм модерного прочитання через силуети та витончені й трохи дивні крої. Надихаючись субкультурами минулого, креативний директор Дхрув Капур презентує м’яку, але бурхливу історію: чоловічі мідіспідниці, грайливе декорування об’ємними фактурними квітами в лаконічних кольорах: синій, рожевий, глибокий сірий та яскраво-помаранчевий. Окрім того, 40% колекції було створено з перероблених тканин: синтетики з усього світу та вже використаної бавовни. Бренд ділиться: "В новій колекції Dhruv Kapoor запрошує прожити ностальгію, новий погляд та містичність між ними двома".
Magliano
Цьогоріч відбувся справжній прорив для Луки Мальяно — засновника марки з Болоньї Magliano. Разом із Юлією Пеліпас він здобув нагороду на LVMH Prize 2023 для розвитку власного бренду. "Приходь, подивись на нас" — звучить у запрошенні на шоу. У новому сезоні бренд пропонує по-новому поглянути на чоловічий сарторіальний крій: об’ємні пальта й бомбери, нашарування, використання різних фактур і лекал. Класичний чоловічий крій відтворений і для жінок у сміливому й об’ємному вигляді.
Federico Cina
Колекція Terra, що з італійської перекладається як земля, ділиться з нами витонченою літньою історією: однойменний креативний директор бренду Федеріко Чіна розкриває особисту історію єднання зі своєю батьківщиною. Заглиблюючись у спогади дитинства, він репрезентує колекцію, речі в якій покликані показати час, працю й відданість власній землі. Звернімо увагу на витончений крій, відтворений у чоловічих костюмах, силуетні сукні з високим комірцем, фактурні максіспідниці з торочками та такі ж об’ємні чоловічі футболки, гру з оздобленням речей глиняною землею золотавого кольору. Палітра лаконічна і підкреслює загальну ідею колекції: "Літом земля темнішає, ґрунт стає твердішим, а повітря — сухішим".
Simon Cracker
"Колекція-парадокс, веселий хаос зі страшнуватим підтекстом", — кажуть про свою роботу Simon Cracker. Яскрава, трохи скажена й позбавлена принципів — так можна схарактеризувати нову колекцію цього італійського бренду. Літом 2024-го дизайнер Сімоне Ботте пропонує носити багато кольорів, поєднаних у спідницях різних кроїв і довгих бермудах, додаючи деконструйовані піджаки, пальта і взагалі все, що можна деконструювати. Колекція In Teoria пропагує апсайклінг-ідею. Нашарування у фактурах і принтах нагадують про фантасмагоричне лялькове вбрання — такий собі скажений Барбі-стиль.
Jordanluca
Уперше в межах Міланського тижня моди дизайнери Джордан Боуен та Лука Маркетто презентують повноцінну жіночу колекцію поряд із чоловічою. Головним символом нового сезону стала червона помада. Зі слів бренду, "коли часи важкі, із косметики люди купують саме помаду як різкий, міцний і стверджувальний знак". Цю ідею вони перенесли в новий сезон. Червоний колір референсує до сексу й смерті, сили й життя — лейтмотиву нового сезону. Ми можемо побачити велику кількість еротичних натяків: мінітопи, напівпрозорі сукні й таке ж чоловіче спіднє, мініспідниці для чоловіків і схожі для жінок, що буквально обтікають тіло, багато витонченого крою, поєднаного з міні, максі, об’ємом та вирізами. Крої одягу досить притаманні чоловічим і жіночим, однак усе ж йдуть у розріз із гендерними стереотипами. Варто зазначити чоловіче взуття: воно фактурне, нагадує козаки та ідеально підкреслює гостроту колекції в усіх її розуміннях.
Тест: Вова Мотричук