Жодна зірка не може перевершити вбрання Моніки Беллуччі на Каннському кінофестивалі 1997 року
Моніка Беллуччі ступила на червону доріжку Каннського кінофестивалю 1997 року і відчула, як під її ногами зрушуються тектонічні плити. Вона підняла підборіддя до сонця, руки склала, як корону, і, здається, осягнула свою неперевершеність. У той момент вона водночас була й Елізабет Тейлор, й Бріжіт Бардо, й Грейс Келлі, й Софі Лорен. Богиня, що позує перед камерами та відбиває кожен спалах із сильнішим блиском. Якщо ці описи здаються гіперболізованими, просто подивіться на фотографії Беллуччі в цьому матеріалі.
Це не було, але могло б бути, рекламою Dolce & Gabbana — Беллуччі була моделлю цього Дому, перш ніж пішла в кіно. Блискучі коштовності, повні губи, бюст, засмага, мереживний бюстгальтер, що відкривається під обтислою сукнею. Моніка Беллуччі сяяла і своєю красою, і діамантами Cartier.
Беллуччі — тоді 33-річна актриса — приїхала до Канн, щоб просувати фільм Жана Кунена "Доберман", у якому грала німу подругу злочинця і мала вивчити жестову мову. "Я люблю сценарії, які використовують мову тіла більше, ніж слова, — сказала вона тоді. — Для мене це і є сутністю кіно". Це жінка, яка розуміє важливість культивування загадковості, що, можливо, є саме тією якістю, якої бракувало Кендалл Дженнер, коли вона одягла подібне вбрання з колекції Dolce & Gabbana весна-літо 1997 у 2023 році. Це не означає, що Дженнер мала гірший вигляд, але важко мати той самий шарм, коли все життя задокументоване в реаліті-шоу. "Дистанції, яка колись існувала між публікою і людьми в шоубізнесі, більше не існує", — сказала Моніка Беллуччі у квітні 2022 року, називаючи актрис Лорен Беколл, Джоан Кроуфорд і Лану Тернер своїми особистими кумирами.
Відтоді актриса з'являлася на фестивалі кілька разів, але саме цей образ 1997 року назавжди асоціюватиметься з гламурністю Каннського кінофестивалю і фантазією про найкращі роки Голлівуду, коли кінозірки могли рухати землю і небо лише одним поглядом чи жестом.
За матеріалом vogue.co.uk