Посол ООН Сергій Кислиця став обличчям нової кампанії Indposhiv Bespoke
Посол України в ООН Сергій Кислиця став обличчям нової кампанії Indposhiv Bespoke. В соцмережах бренду вже представили три дописи в рамках нової кампанії.
Indposhiv Bespoke – це лінія одягу бренду Insposhiv, який шиється на замовлення вручну. Як зазначили в бренді, Сергій Кислиця став обличчям кампанії, яка присвячена незламності духу українців. Важливим є символізм участі посла у проєкті, адже "елегантність не обмежується виглядом, а проявляється в характері та відданості своїм принципам".
"Сергій Кислиця, як частина цієї кампанії, уособлює ці риси й допомагає передати нашу місію – бути не просто брендом, а символом незмінної якості й характеру", – пояснила Катерина Возіанова, засновниця Indposhiv Bespoke.
З початку повномасштабного вторгнення Сергій Кислиця став символом ерудованості, інтелігентності та стійкості, надихнувши тисячі українців продовжувати боротьбу й вірити у справедливість. Про це з послом ООН говорив Vogue UA для першого числа "Шлях Незламних", інтерв'ю з Сергієм Кислицею можна прочитати тут.
Що стосується лінії одягу Indposhiv Bespoke, то раніше її обличчям також був боєць "Азову" Ілля Самойленко, відомий за позивним "Гендальф". А обличчям ще одної колекції бренду Indposhic Casual у 2022 році став громадський діяч та військовослужбовець Масі Наєм.
Також нагадаємо, що саме костюм від Indposhiv обрав для появи на премії "Оскар-2024" режисер Мстислав Чернов, стрічка якого "20 днів у Маріуполі" здобула перемогу в категорії "Найкращий повнометражний документальний фільм".