Дарія Вербова — муза Фібі Файло та найпопулярніша модель нульових
"Що сталося з Дарією?" — це запитання, яке можна часто почути серед модних інсайдерів про улюблену модель Дарію Вербову, яка блискавично швидко стала популярною й так само стрімко пішла на пенсію у 2016 році. Неочікувано для всіх Вербова стала обличчям першої кампанії Сабато Де Сарно як креативного директора Gucci. А як відомо, у моді єдине, що люди люблять більше, ніж дебюти, — це повернення.

Перенесімось на початок 2000-х, час, коли Дарія Вербова була однією з найпопулярніших моделей. Народившись у Польщі в сім'ї українців, дівчина із заворожливими очима, як у сфінкса, і спортивною статурою стала улюбленицею найбільших модних Домів. Дарія, як вона сама зізналася, виросла у Великому Торонто й ніколи не бачила себе у модельному бізнесі. Вона дуже любила активний відпочинок на свіжому повітрі й цікавилася вітрильним спортом. Однак усе змінилося, коли 14-літня Вербова (зростом 180 см) привернула увагу місцевого агентства Susan J Model & Talent Management.

У Канаді вона почала зніматися в локальних кампаніях. Після закінчення школи Вербова підписала контракт з IMG і переїхала до Нью-Йорка — незабаром прийшов міжнародний успіх. Здобувши популярність у 2003 році як обличчя Prada, менш ніж за рік Вербова уклала контракт як амбасадорка Lancôme на суму приблизно 1 мільйон доларів. Відтоді вона стала улюбленицею ледь не всіх брендів. У портфоліо Вербової — рекламні кампанії для Céline, Chanel, Balmain, Diane von Furstenberg та Isabel Marant, безліч редакційних знімань та обкладинок, не кажучи вже про подіумні виходи. У 2009 році вона стала рекордсменкою із відкриття та закриття найбільшої кількості шоу за один сезон — 12 шоу, а всього в той сезон вона вийшла на подіум 55 разів.


Після такого феєричного забігу Вербова вирішила взяти перерву від моделінгу, щоб подорожувати з родиною, і відтоді з’являвся лише в окремих проєктах, як-от спеціальна презентація Tom Ford весна-літо 2011. За кілька років Дарія повернулася в індустрію, з’явившись на вересневій обкладинці британського Vogue у 2013 році. Відтак вона працювала на власних умовах, вибираючи лише ті проєкти, які їй справді сподобались. Одним із них була співпраця з Фібі Файло під час її роботи в Céline, зокрема для культових кампаній бренду, знятих Юргеном Теллером — про них модні редактори досі говорять зі святобливістю.

Оскільки Вербова була відома як муза Фібі Файло, чутки про можливе повернення моделі були прив’язані якраз до роботи дизайнерки. Вона сповістила про запуск своєї однойменної лінії одягу 2021 року та відкрила вебсайт бренду минулого місяця, напередодні запуску першої колекції, яка вийде у вересні. Як не дивно, Дарія знову стане обличчям бренду Файло. Залишається гадати, чи спокусить це культову модель знову повернутися на подіум?
