Новим обличчям Indposhiv став боєць "Азову"
За цей рік ми дізналися про тисячі героїв, які захищають Україну щохвилини. Компанія Indposhiv вирішила зробити обличчям свого кампейну Indposhiv Bespoke "Такий один" одного з витязів — Іллю Самойленка, бійця полку "Азов" з позивним "Гендальф". Військовий пройшов 8 років війни: Маріуполь, Азовсталь, пережив полон. За цей час Ілля змінився і має вигляд справжнього супергероя з кіно — скляне око та титаново-сталевий протез руки.
Головна особливість та місія Indposhiv — поширення культури bespoke-одягу в Україні. В основі цього підходу — максимальна персоналізація. Для Іллі майстри окремо створили вдосконалену конструкцію одного з рукавів для зручності та ідеальної посадки. Команда бренду показала костюм у фотосесії та створила кампейн-ролик.
У команді Indposhiv кажуть, що іншого героя для цієї кампанії, окрім Іллі, не можуть навіть уявити. Він з дитинства цікавиться історією одягу та любить якісні костюми.
Для Іллі костюми зараз — теж своєрідна форма, тільки не військова. "Чоловічий костюм — це похідне явище від воєнної уніформи. Все правильно, все як має бути. Тут є свої правила, порядок, є традиція, наслідування, класичність. У костюмі всередині є дух і ідея, а зовні — лише матерія. Мені комфортно в костюмах завжди, тому що я себе відчуваю так, як мені хочеться", — розповідає Ілля Самойленко.
Засновниця Indposhiv Катерина Возіанова впевнена, що зараз, як ніколи раніше, варто показувати, що життя триває: "Ми розуміємо, що є атрибути нормальності. Після 24 лютого багато хто приходив із запитом "хочу носити костюм, бо так було в моєму нормальному житті". Наш клієнт змінюється, українські чоловіки змінились, змінились їхні принципи та погляди. Але хоч би де вони були, на фронті чи в тилу, вони всі герої, які заслуговують на нормальне життя. Це те, що ми хочемо донести".