Vogue Ukraine Conference: 5 причин відвідати подію цього року
22 жовтня в Києві в інноваційному парку UNIT.City відбудеться вже сьома Vogue UA Conference, щоб знову об’єднати провідних спікерів та найбільші бренди у сферах моди, краси і технологій. Цьогорічна конференція називається Visions of the Future — розповідаємо, чому її не можна пропустити.
У колі однодумців
Vogue Ukraine Conference — місце, що об’єднує провідних спікерів та найбільші бренди у сферах моди, краси і технологій. Саме тут щороку збираються люди, які розвивають модну індустрію країни, забезпечують створення нових робочих місць, посилюють її міжнародну присутність. Інформація від інсайдерів ринку на сцені та корисні знайомства у неформальній обстановці, обмін думками та нові проєкти — це все чекає гостей Vogue Ukraine Conference.
А власники квитків категорії Very Special зможуть, зокрема, відвідати закритий ланч зі спікерами напередодні конференції і особисто задати всі питання у невимушеній камерній обстановці.
Відеозвернення Анни Вінтур
Розпочнеться Vogue Ukraine Conference з ексклюзивного відеозвернення Анни Вінтур. Головна редакторка американського Vogue розповість, яким бачить майбутнє і куди рухається модна індустрія сьогодні.
Міжнародний контекст
Конференція Visions of the Future охопить важливі теми, присвячені майбутньому індустрії, частиною якої є і українська fashion-спільнота. Так, одна з найголовніших дискусій буде присвячена поведінці споживачів майбутнього — презентація ключових висновків звіту WGSN під назвою Future Consumer 2026 відповість на такі питання — які зміни в поведінці та цінностях споживачів очікуються, як брендам адаптуватися до нової реальності та задовольнити потреби майбутнього покоління, які тренди формуватимуть індустрію моди в найближчі роки.
Рівняння на найкращих
Щомісяця в Україні з'являються нові бренди — хтось має міжнародні амбіції, хтось з бажанням розвиватися в середині країни, тому досвід дизайнерів, які вже досягли світового визнання може бути надкорисним. Серед наших спікерів цього року — дизайнерки Лілія Літковська та Анна Октябрь, які представляють колекції в Парижі, продаються по всьому світу — від Японії до США, співпрацюють з міжнародними корпораціями. Під час дискусії з українськими гравцями ми поговоримо про формування колективного бачення майбутнього моди, роль технологій, сталого розвитку та інклюзивності в індустрії, а також виклики та можливості, що чекають на професіоналів галузі.
Майбутнє вже тут
Окрему увагу на конференції буде приділено технологіям, особливо використанню штучного інтелекту у креативних індустріях: як ШІ може розширити можливості дизайнерів і фотографів, як впливає на еволюцію цифрових медіа, які інструменти та технології можна використовувати для генерації контенту. Також ості Vogue Ukraine Conference зможуть подивитися процес створення едіторіалу та обкладинки Vogue за допомогою штучного інтелекту.
КУПИТИ КВИТКИ
Редакція продовжує допомагати жінкам-військовим: прибуток від продажу лімітованих CHARITY-квитків буде спрямовано до фонду Veteranka.
Фінансовий партнер: Sense Bank — державний технологічний банк сервісів і продуктів для будь-яких клієнтів: від приватних осіб до корпорацій. Установа обслуговує близько 3 млн фізичних, 55 тисяч юридичних осіб та 85 тисяч ФОПів у 130 відділеннях по всій Україні, а також в онлайн-банку Sense SuperApp.
Б’юті-партнер:Vichy Laboratoires — французький дерматокосметичний бренд, який пропонує сучасні рішення для здоров’я шкіри та волосся на всіх етапах життя. Vichy Laboratoires залишається вірним медичній експертизі, постійно проводить клінічні дослідження та використовує інгредієнти з доведеною ефективністю
Автомобільний партнер: ABT Баварія – авторизований офіційний дилер Aston Martin, який пропонує неперевершений рівень якості та дизайну автомобілів. Представляємо вам ексклюзивний Aston Martin Vantage, справжнього мисливця, що поєднує в собі маневреність, потужну форму, малу вагу та високу швидкість (325 км/год). Цей автомобіль — справжній шедевр, який заслужено вважається флагманським спортивним автомобілем Aston Martin.
Б’юті-партнер: Mesonia — український бренд професійної доглядової косметики світового рівня із власним виробництвом у Києві. Більше 300 продуктів дієвого догляду для себе і близьких. Mesonia — перфекціоністи в косметиці.
Алкогольний партнер: гватемальський ром Zacapa, корені якого сягають 70-х років минулого століття.
Локація: UNIT.City — перший в Україні інноваційний парк, відкритий у Києві 2017 року на території колишнього Київського мотозаводу. Сьогодні це місце для співпраці стартапів, корпорацій, міжнародних компаній та ініціатив.