Відчути літо: рекламна кампанія Kachorovska весна-літо 2023
Український бренд Kachorovska презентує нову літню колекцію взуття, аксесуарів та одягу, яка присвячена темі Staycation. Це поняття популярне у світі й підкреслює, що зовсім не обовʼязково кудись їхати, щоб відпочити та відчути літо. Організувати відпустку у межах власного міста або країни легко, піднявши собі настрій новою парою босоніжок, легкою сукнею з яскравим принтом, а також номером у готелі, де можна забути про рутину і турботи хоча б на декілька днів.
"Наша героїня продовжує власне дослідження ролей жінки у сучасному світі. Вона прагне знайти себе, а не піддаватися впливу оточення, тому дарує собі цей відпочинок і занурюється під воду, щоб відновитись, сповнитись ідей та змити всі установки соціуму, — розповідає Аліна Качоровська. — Крім того, вперше у рекламному кампейні Kachorovska зʼявився чоловік, що супроводжує героїню у всіх її літніх пригодах".
Колекція побудована на комбінації яскравих відтінків небесно-блакитного, стиглого помаранчевого та ніжно-рожевого, що підкреслюють красу нових босоніжок на танкетці, а також босоніжок kitten heels. Окремим акцентом у колекції стали ковбойки, виконані у лакованій шкірі насиченого рожевого та помаранчевого відтінків.
Доповнюють взуття класичні сумки Kachorovska Erna, Drew та Saddle в нових літніх відтінках ванільного та фісташкового морозива, а також нові сітчасті шопери зі шкіряними деталями помаранчевого та гранатового кольорів. А щоб літній настрій відчувався повною мірою, взуття та сумки підкреслять лаконічні костюми з деніму, шовкові сукні з круглим вирізом на спині та боді з оригінальними контрастними бретельками. Колекція одягу гармонійно поєднується з аксесуарами кольоровою гамою та принтами на тканині.