TRIP:TYCH представляє A.H. — авторську лінію прикрас Анни Гончарової

Бренд TRIP:TYCH відкриває новий розділ своєї історії — A.H., авторську лінію прикрас від Анни Гончарової. Першою в серії стала колекція "Вишеньки". Це інтимна розповідь про любов, памʼять і чуттєвість, втілена у сріблі.

Вишня у центрі цієї історії — символ, що балансує між невинністю та сексуальністю, смаком життя і солодкою тугою за юністю. Для Анни Гончарової це — особистий образ із дитинства, спогад про літо, бабусин сад і дерево, на яке вона поверталась знову й знову, попри падіння.

Колекція "Вишеньки" включає каблучки та сережки зі срібла у двох варіантах: чистому та з покриттям із золота. Скульптурні, делікатні форми уособлюють тему безмежного кохання, що виражається через символіку вузлика, як метафору довіри, привʼязаності, ніжності.
Спеціально до запуску A.H. бренд TRIP:TYCH відкрив нову локацію, присвячену цій колекції. Презентація відбулася в межах Ukrainian Design and Innovation Week — події, що об’єднує ключові імена та ініціативи сучасної української естетики.
