КУПИТИ КВИТКИ

Тільки найголовніше: The Body Wear представили колекцію бестселерів

Скільки речей нам потрібно для життя? Останній рік показав мільйонам українок, що не так багато. Усі ми пам'ятаємо, як упродовж місяців обходилися парою футболок, одним худі та парою спортивних штанів, сумуючи за своїми улюбленими сукнями та витонченим взуттям.

The Body Wear
The Body Wear

Реклама.

З думками про практичну, але водночас приємну для ока базу, створював новий кампейн український бренд The Body Wear, який зібрав разом свої головні бестселери – це речі, які врятують буквально в будь-якій ситуації. "Останній рік нам показав, що можна жити з мінімальною кількістю речей, але все-таки хочеться, щоб вони приносили радість, – розповідає дизайнерка Марія Яслинська. – Кожна з цих речей пройшла випробування часом – ми знаємо, що дівчата їх люблять і носять. Від початку повномасштабного вторгнення ми отримували безліч листів, що комусь не вистачає наших затишних кардиганів, хтось хотів би піти на інтерв'ю в новій країні в нашій білій сорочці, а хтось мріє знову вдягти сліп-дрес The Body Wear з відкритою спиною, щоб відчути себе жіночною та бажаною".

Фото: Христина Маганова

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.