До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Заряд ендорфінів: нова колекція українського бренду The COAT by Katya Silchenko

Новий сезон український бренд The COAT by Katya Silchenko розпочав зі сповненої життєвої енергії картинки: символічна колекція, в якій марка залишається вірною своїй ДНК, наповнена колорблокінгом, силуетами та новими інтерпретаціями графічних патернів 1960-х.

Реклама

Колекція Pre-Spring 2023 – ендорфіновий бустер, геометричні силуети в кольорах мадженти, сонячно-жовтого та жваво-синього. Принтовані монообрази створили суперечливий баланс класичного крою та сміливості. Водночас, мінімалістичні форми пальт, жакети-квадрати та традиційні для бренду мікрошорти підкреслили естетику чистих ліній, якої дотримується бренд.

"Створення цієї колекції повернуло мені жагу до життя й творчості, пошуку нових форм та поєднань, – коментує креативна директорка бренду Катя Сільченко. – Я маю передчуття нашої перемоги! Хай буде весна".

"Принт колекції був натхнений творчістю Пітера Мондріана, що був засновником абстрактного живопису", – коментує фотограф рекламної кампанії Денис Маноха. Творча команда створила кастомні декораціїї, аби досягти максимального візуального ефекту.

Над зніманням працювали:

Фото: Денис Маноха

Стиль: Наталія Осадча

Візаж: Світлана Римакова

Волосся: Юлія Стець

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.