КУПИТИ КВИТКИ

Танець і мода: новий кампейн ANSWEAR.ua сезону осінь-зима 2025/2026

Цього сезону інтернет-магазин преміум-брендів ANSWEAR.ua розповідає історію, що виходить далеко за межі класичної fashion-реклами. Кампейн "Життя вдягни у те, що цінне" у новій інтерпретації стає поетичною метафорою стосунків – від пристрасної близькості до свободи міського ритму.

Реклама.

Два кінематографічні ролики, побудовані на танці й грі слів, досліджують, як одяг може стати мовою емоцій. У першому – камерна історія в готельному інтер’єрі, де біла сорочка Paul Smith і мереживна сукня Twinset перетворюються на головних героїв танцю про інтимність. Слоган "Вона не для того, щоб одягнутись, вона для того, щоб дозволити тобі… роздягнутись" грає з подвійним сенсом – між образом гардероба та героїні.

Другий ролик переносить у парк, де вовняний плащ Patrizia Pepe стає "третім партнером" танцю, втілюючи тепло, яке виходить за межі фізичного. "Він не для того, щоб було тепло. Він для того, щоб відчувати тепло" – слоган, що підкреслює: одяг здатний бути носієм спогадів і відчуттів.

"У цій кампанії ми хочемо показати, як навіть один елемент одягу може мати багато сенсів – залежно від того, хто його носить і за яких обставин. Так само, як стосунки між людьми мають різні відтінки і кольори, так і наш одяг набуває нових значень залежно від контексту, – коментує Марта Савіцка, директорка з іміджевого маркетингу Answear. – Ідея "Життя вдягни у те, що цінне" реалізується тут на багатьох рівнях — від різноманітності людських стосунків, через багатозначність самого одягу, аж до гри слів у наших слоганах".

За візуальний почерк кампанії відповідає міжнародна команда: режисерка Аді Халфін створила інтимний, але динамічний наратив, де камера спостерігає за танцем, як за емоцією, хореографка Емілі Леріш підкреслила напругу між героями, а одяг став частиною руху. У ролях – Матільда Лін (відомa за кліпом Гаррі Стайлза As It Was), Девід Лагерквіст, Анжела Вільянуева Хара, фіналістка шоу You Can Dance, та Мермоз Мельхіор. Стиліст кампанії Лукаш Вітек обрав експресивні, але водночас класичні елементи преміум-брендів, демонструючи їхню багатовимірність у танці та кадрі.

Кампанія "Життя вдягни у те, що цінне" сезону осінь-зима 2025/2026 – не лише про одяг. Це про мистецтво створювати історії, у яких мода стає мовою почуттів, кіно – інструментом для вираження емоцій, а спогади – найціннішим аксесуаром сезону.

Режисерка: Adi Halfin
Хореографія: Emilie Leriche
Агенція: Saatchi & Saatchi
Client Service: Małgorzata Wajdziak, Aleksandra Mielec
Стратегія: Radosław Chrobot, Agnieszka Kwaśniewska
Креатив: Magda Drozdowska, Quentin Carenzo, Sonia Nowacka
Продакшн: Marta Gierej, Magdalena Barszcz
Answear: Marta Sawicka, Katarzyna Kaczmarczyk
Головний стиліст: Łukasz Witek (Answear)
Продакшн-хаус: SHOOT ME
Продюсер: Zdzich Heydel
Продакшн-менеджер: Jagoda Jędrzejewska
Постпродакшн: VEIN
Звук: Głośno

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.