КУПИТИ КВИТКИ

SOLO by Superhumans: що треба знати про особливий благодійний проєкт

SOLO by Superhumans – особливий благодійний проєкт про кохання та надію, в якому український ювелірний бренд SOLO for Diamonds об'єднався з реабілітаційним центром Superhumans Center. В його основі – історія військових Анастасії та Олексія, які зустрілися під час реабілітації і відтоді не розлучались.

Разом із SOLO for Diamonds вони створили унікальні весільні каблучки з чорними діамантами, 50% з прибутку від продажу яких буде передано реабілітаційному центру. "Окрім глобальної благодійної місії проєкту, нам дуже хотілося додати хоч трішки щасливих емоцій особисто для героїв. Ми зняли дуже зворушливу лавсторі Насті та Олексія, закарбували їхні сильні почуття та погляди, сповнені любові й жаги до життя, – ділиться засновниця бренду SOLO for Diamonds Юлія Кушер. – Нам хотілося ще раз нагадати всім, що любов завжди на часі".

Реклама.

Ми поговорили з героями проєкту про їхню зустріч, процес створення цих унікальних прикрас і важливість таких проєктів.

Як ви познайомилися?

Анастасія: Ми познайомилися ще на первинних оглядах. Знайомі ми тоді не були, але вже якось помітили одне одного. Наступна наша зустріч відбулася вже у реабілітаційному центрі – у перший день госпіталізації. Я стояла біля рецепції та запитала, де можна поїсти неподалік від Superhumans Center. Олексій почув це і запропонував поснідати разом у кафе поруч. Так ми почали спілкуватися. Нам було легко, адже ми занадто добре розуміли, що таке реабілітація, який шлях проходить кожен з нас.

Олексій: Хочеться пожартувати, що нас зв'язала їжа, адже я був такий голодний в той момент, і коли почув, що ця дівчина, яку я вже бачив, хоче поснідати, то залюбки склав компанію. Так все і закрутилося.

Розкажіть про процес створення прикрас?

Анастасія: Все почалося із зустрічі з командою SOLO For Diamonds, яка не просто уважно вислухала нашу історію, а почула нас, щоб втілити її у фізичний об'єкт. Мені вже з перших зразків все сподобалося, але у Олексія ще були додаткові побажання, які швидко були втілені в життя. Коли ми побачили каблучки вживу – це було вау, адже ми відчували в них свою історію.

Які сенси ви закладали в ці каблучки?

Анастасія: Як я вже підкреслювала – за допомогою цих прикрас нам вдалося розказати дуже особисту історію. Нам важливо, що у нас була змога не просто піти в магазин і обрати будь-які каблучки, а створити щось своє, адже тут і спогади пережитого минулого, і теперішній наш шлях, і віра у щасливе майбутнє разом.

Олексій: Ми з Настею дуже різні – дві стихії, які об'єдналися і стали сильніше. Її енергія, її внутрішній вогонь розпалює бажання жити, а разом ми як вогонь та вода, які нарешті знайшли один одного. Ця історія показує, що кожен із нас може бути сильним і самодостатнім, але вдвох ми здатні на більше. Кохання не заповнює порожнечу – воно відкриває нові горизонти і можливості.

Чим для вас особливий проєкт SOLO by Superhumans?

Олексій: Нам важливо, що бренд SOLO for Diamonds підтримує ветеранів війни, всіх, хто постраждав від війни. Цей проєкт допомагає збільшенню кількості протезування, адже 50% прибутку від продажів буду направлено у Superhumans Center. А для мене це означає головне, що ще більше людей зможуть отримати необхідне лікування та скоріше повернутися до активного життя.

Анастасія: Немає правильного чи неправильного часу для кохання – воно приходить тоді, коли найбільше потрібно, і дарує новий сенс життя. Це важлива емоційна складова проєкту, але й не треба забувати і про благодійну складову, щоб ще більше наших побратимів змогли пройти цей шлях і повернути життя, як вони заслужили.

Розкажіть про знімальний процес проєкту?

Анастасія: У рекламній кампанії показані три різні світи і різні стихії: світ Олексія, мій світ і наш світ разом. Кампейн розповідає про поєднання різних людей в одних обставинах, про те, як різні всесвіти зливаються в одне ціле. Мені сподобалася ця ідея, хоча я і дуже хвилювалася. Ми хвилювалися, щоб все вдалося, щоб все встигли і вийшло так само, як на репетиції.

Олексій: Ох, цей знімальний процес я буду пам'ятати все життя. Було і важко, і спекотно, і місцями незручно. Ми дуже переживали, щоб виконати все заплановане, не підвести команду.

Що ви можете порадити захисникам, які тільки проходять шлях реабілітації?

Анастасія та Олексій: Життя після ампутації точно не закінчується. Треба думати про майбутнє і рухатися далі. Якщо ви вижили і пройшли цей нестерпний біль, то ви вже пройшли дуже багато. Якщо не здалися тоді, то зараз точно вже не можна. Радійте кожному дню, не можна падати духом, адже життя дійсно прекрасне і ніколи не знаєш, де і коли ще зустрінеш свою любов.

Справка VOGUE:

SOLO for diamonds — це український sustainable-бренд, місією якого є створення нового погляду на діамантові прикраси крізь призму свідомого вибору. SOLO for diamonds — це мінімалістичні ювелірні прикраси з вирощеними діамантами у серці кожного виробу. Бренд використовує виключно вирощені діаманти, що ідентичні природним, оскільки їхнє виробництво полягає у повному відтворенні умов росту алмаза в надрах землі з використанням надвисоких температур і тиску. Проте не спричиняють війни у місцях покладів та не руйнують екосистеми. Єдина відмінність між видобутими та вирощеними діамантами — їхнє походження. Вирощені діаманти Solo for Diamonds — визнані світом та є національною гордістю. Вони відповідають усім вимогам протоколів SCS-007 Jewelry Sustainability Rated Diamonds. Також прикраси бренду тричі здобули нагороди на престижному міжнародному конкурсі JCK JEWELERS’ CHOICE AWARDS в Лас Вегасі у 2021, 2023 та 2024 роках. Цього року нагороду отримав сапфіровий перстень з діамантом, вирощеним у лабораторії.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.