Сукня українського бренду LESSLESS у новому сезоні "І просто так..."
Героїня Карен Піттман, Нія, у новому сезоні серіалу "І просто так..." одягнула шовкову сукню від українського бренду LESSLESS.
У першій серії 2-го сезону Max Original "І просто так..." доктор Нія Воллес (у виконанні Карен Піттман) з'являється у шовковій сукні negligeé від LESSLESS, українського sustainable-бренду, натхненого естетикою Золотої доби Голлівуду. Команда костюмерів серіалу продемонструвала найщирішу підтримку українським майстрам і обрала виріб у жовто-блакитних кольорах.
"Цей рік був неймовірно складним для всіх українців. Моя рідна країна у вогні, мій чоловік мужньо бореться за нашу свободу разом з іншими Героями, важко знайти натхнення для творчості на фоні таких жахливих подій. Але підтримка таких ікон, як Моллі Роджерс та Денні Сантьяго, дає мені сили не зупинятися на досягнутому, — каже Аля Гонта, співзасновниця LESSLESS. — Для мене велика честь, що ретельно продумані вироби нашого бренду та майстерність українських кравців були обрані відомими художниками з костюмів для показу в цьому легендарному серіалі. Можливість співпрацювати з командою костюмерів "І просто так..." є неоціненною для нашого бренду. Я дуже хочу, щоб кожна людина, що вдягає речі LESSLESS, відчувала себе справжньою кінозіркою".
Музою для сукні Madeline Wraparound Mini Dress стала вишукана Мадлен Віонне, яка винайшла крій по косій. Сукні LESSLESS такого крою створюють обриси тканини, які ідеально прилягають до тіла. Це все про чуттєвість без оголеності. Натхненні будуарною елегантністю голлівудських кінодив, вона поєднує в собі невимушену легкість з високовольтним гламуром.
Жіноча колекція Tender Is the Night, до якої входить сукня, віддає шану гламурній і водночас інтимній естетиці вбрання 1930-х років. Головним акцентом стало пір'я. Воно прикрашає халати, пеньюари та сукні бренду, роблячи їх ідеальним варіантом для вечірок. Вже вдруге LESSLESS співпрацює з випускницею Royal Academy of Fine Arts Флорентіною Лейтнер, яка працювала в команді Dries van Noten. Щоб підкреслити зв'язок бренду з естетикою Золотої доби, вона представила яскраві патерни зебри, натхнені пристрастю Голлівуду до анімалістики й абстрактних графічних мотивів у шалені 1920—30-ті роки.