Київ вечірній: бренд the COAT відсвяткував 10-річчя масштабним шоу
Перший день історичного сезону Ukrainian Fashion Week, який повернувся до України після 2,5-річної паузи, завершився на символічній та яскравій ноті — дизайнерка Катя Сільченко влаштувала масштабне шоу на честь десятиріччя бренду the COAT у сквері біля Національної Опери.
Про масштаб майбутнього шоу шептатися почали ще напередодні — проїжджаючи вулицею Володимирською, було складно не помітити декорації, що будуються. Додаткової інтриги додавала вхідна зона, декорована оксамитом глибокого винного відтінку, що нагадувала театральну кулісу. А за цими лаштунками справді ховався улюблений багатьма сквер — з фонтаном, клумбами та доріжками, але цього вечора він, підсвічений з різних боків, видавався магічним. Концентрація гарних людей на квадратний метр зашкалювала: здавалося, що шанувальниці the COAT дістали з шаф усі свої найулюбленіші вбрання з колекцій the COAT різних років — від фірмових корсетів та джинсів до новинок з останніх сезонних дропів. Вийшла справжня ретроспектива, що особливо символічно з огляду на круглу дату.
Сама колекція також стала підсумком 10 років роботи. Катя Сільченко додала до цієї колекції все, за що the COAT люблять клієнтки — від об'ємних пальт у техніці колор-блокінг, з яких почалася історія марки у 2014-му, до сексапільних напівпрозорих суконь.
"Ця колекція — результат роботи багатьох років, бо окрім дизайну, що викарбовується з колекції в колекцію, важливим надбанням бренду є пошук тканин і виробників з усього світу. Різноманіття текстур — невід’ємна складова the COAT від самого нашого формування. Ми працюємо з великою кількістю фабрик, що завжди непроста задача, та ми пішли далі і пропрацювали все різноманіття складних фактур в одному відтінку cherry red, які готувались в різних куточках світу для нас: вовна, пір’я, еко шкіра, кашемір, сітка, лелітки, екохутро, лакована шкіра, взуття та вся аксесуарна група. Ми задіяли величезну добірку текстур, щоб ця колекція вийшла дійсно складною, як підсумок роботи першого десятиліття the COAT", — підсумовує дизайнерка.
Спершу можна було подумати, що така кількість відтінку cherry red на подіумі — це насамперед данина сезонним трендам, але фанати the COAT добре пам'ятають, як із цим кольором бренд працював ще кілька років тому. На тлі основного відтінку, який балансує з класичними бежевим та сірим, хедлайнером цієї історії виступає рожева сукня, яка на противагу кольору підкреслює своїм кроєм зрілість та впевненість.
Ці якості відчувалися з першого до останнього образу — за десять років змінився світ, змінилася сама Катя та її відчуття жіночності, але незмінним залишилось одне — ви не побачите в the COAT чорного. Цю обіцянку Сільченко дала собі, коли придумала бренд холодною зимою 2014-го, спостерігаючи за палаючим Майданом, і вона її тримає — the COAT продовжує дарувати жінкам радість, оптимізм і впевненість у своїх силах, сьогодні й завжди.
Фото: Юрій Яцкулич