Сонце Іспанії, ритм Нью-Йорка: нова колекція Loewe весна-літо 2026
Це не перший "паризький заїзд" Джека Макколлоу та Лазаро Ернандеса. Ще до пандемії дует засновників Proenza Schouler провів два сезони у французькій столиці. Тоді їхній переїзд до Парижа мав на меті посилити продажі та розширити міжнародну впізнаваність бренду. Та всі чудово розуміли, що за цим стояло й інше – амбіція отримати посаду дизайнерів у великому французькому модному Домі.




Тепер їм це вдалося. У березні Макколлоу та Ернандес були призначені новими креативними директорами Loewe, замінивши Джонатана Андерсона. За кілька місяців до цього вони оголосили, що залишають власний бренд у Нью-Йорку, який заснували майже 25 років тому, щоб зосередитись на новій ролі. Це справжній життєвий поворот, але обоє сприйняли його з ентузіазмом, готові до нового розділу. Минуло шість місяців, відколи вони переїхали до Парижа, і під час зустрічі в штаб-квартирі на Rue Scribe дизайнери випромінювали енергію та впевненість напередодні показу.




Як пояснили дизайнери, головні принципи їхнього бачення – іспанськість, ремесло та власна впізнаваність. Loewe – другий найстаріший бренд розкоші у світі після Hermès, заснований 1846 року в Мадриді. Ремісництво – його ДНК, закладене ще їхнім попередником, який започаткував щорічну Craft Prize. Тепер черга за Джеком і Лазаро. На вході гостей зустрічала робота Елсворта Келлі Yellow Panel With Red Curve, позичена у колекціонера-друга дизайнерів – символ яскравого нового етапу бренду.




Сонячні кольори картини перегукувалися з відтінками колекції: лаковані шкіряні жакети, багатошарові сукні-шарфи з рюшами, джинси, сорочки, футболки та вітрівки – класика, переосмислена через призму високого ремесла. Джинси виконані з подертої шкіри, сорочки – також зі шкіри, плісировані вручну та розфарбовані аерографом. Навіть топи та футболки створені з "шкіряної пряжі" з дротом усередині, що формує характерні зім’яті силуети. Інші експерименти торкались нових технологій – як-от сукні з 3D-друкованої тканини, схожої на оксамит, або вітрівка з унікального шовкового Gore-Tex.




Головна сумка сезону – Amazona з однією ручкою, виконана зі шкіри, замші або крокодилової шкіри. Вона досить велика, щоб умістити ноутбук, але водночас невимушена й практична – як і сама естетика нью-йоркського дуету. Їхня дебютна колекція доводить: навіть якщо хлопців забрати з Нью-Йорка, сам Нью-Йорк із них нікуди не зникне. І саме цей характер може стати головною перевагою нового Loewe.




За матеріалами Vogue.com.