Genderless x INTERTOP: особлива колекція функціональних речей від молодої дизайнерки Лілії Олійник та fashion-ритейлера
У лютому 2025 року Лілія Олійник здобула премію The Culture of Design, започатковану Ukrainian Fashion Week спільно з fashion-ритейлером INTERTOP Ukraine для підтримки молодих дизайнерів, і отримала грант у 150 000 гривень. Протягом пів року під менторством Володимира Подоляна вона допрацьовувала колекцію genderless x INTERTOP, яка вже представлена на сайті INTERTOP.UA. Розповідаємо, що важливо знати про цю колекцію.


В основі колекції genderless x INTERTOP речі, де гармонійно зійшлися подіумна естетика, функціональність і сенси. "Нам вдалося зробити колекцію водночас цікавою та доступною. Для мене важливо, щоб одяг був не лише естетичним, а й зручним. Тому головна мета капсули – універсальні речі для жінок, які поєднують комфорт та продумані дизайнерські деталі", – розповідає Лілія. Впізнаваними елементами колекції є маленькі дрібниці, які можуть повернути спогадами у теплі моменти. Так, ключовим натхненням для дизайнерки стали степові рослини південного сходу України, більшість яких занесені до Червоної книги. "Я завжди була дуже чутливою до природи, і для мене такими ключами памʼяті є рослини", – пояснює дівчина.

Образи рослин закарбовані у принтах та фактурах сорочок, штанного костюма, куртки, атласної сукні з вʼязкою, черевиках, ботильйонах та сумках. Особливістю колекції є бавовняні футболки із зображенням ковили та відгунця з екобирками, у яких сховано справжнє насіння рослин – так, кожен може виростити частинку українського степу у себе вдома.



"Цей дроп дуже особливий, адже він народився з відчуттів та спогадів, які близькі багатьом українцям. Ми створили речі, які підкреслюють індивідуальність й водночас легко інтегруються у щоденний гардероб", – зазначає CMO INTERTOP Антон Бокий. А якби треба було описати колекцію genderless x INTERTOP одним реченням, то це гардероб сучасного стильного мандрівника, який завжди бере із собою частинку дому та природи, куди б не вирушив.

"Проєкт The Culture of Design — це можливість для молодого дизайнера не лише заявити про себе, а й зробити важливий крок у професійне майбутнє, отримавши цінний досвід співпраці з великим ритейлом. Реліз колекції Лілії Олійник спільно з такою потужною компанією, як INTERTOP, — це яскравий приклад того, як взаємодія молодих талантів і відповідального бізнесу створює нові можливості для розвитку української модної індустрії. Для нас надзвичайно важливо відкривати нові імена, формувати сталі партнерства й підтримувати наступне покоління українських дизайнерів", — зазначає співзасновниця та CEO Ukrainian Fashion Week Ірина Данилевська.
