Українські бренди продовжують не тільки працювати попри обстріли, складнощі з логістикою і інші виклики, а й активно займаються благодійними проєктами. Розповідаємо про їх нові ініціативи, долучитися до яких може кожен та кожна з нас.
Підтримка дітей-сиріт від Міністерства економіки, Фундації Катерини Осадчої і Tsvite.Teren
Українські діти та підлітки створили капсульну колекцію прикрас до Ukraine Recovery Conference у Римі в рамках спільного проєкту Фундації Катерини Осадчої, Міністерства економіки України і бренду аксесуарів ручної роботи TSVITE TEREN. Проєкт під назвою "Rise" — частина великої програми професійної орієнтації дітей — "Платформа майбутньої професії". Завдяки цьому проєкту діти, які опинилися у складних життєвих обставинах знайомляться із різними професіями, аби визначити свій майбутній кар’єрний шлях. П’ятеро дітей, які проживають у будинку сімейного типу відвідали майстер-клас із гончарства, дізналися про те, як виготовляються прикраси із кераміки та створили власний дизайн керамічних пташок.
Цю капсульну колекцію із півсотні прикрас, на конференції з відновлення України — Ukraine Recovery Conefernce презентували партнерам прем’єр-міністерка Юлія Свириденко та Катерина Осадча — засновниця Фундації Катерини Осадчої. Таким чином прагнули провернути увагу міжнародної спільноти і бізнесу до важливості розвитку навичок дітей і їхньої професійної орієнтації.
Допомога тваринам від BAZHANE х Gostomel Shelter
BAZHANE у співпраці з Gostomel Shelter запускає благодійну ініціативу "You’re not a filter. Don’t get a filtered pet", головна мета якої — звернути увагу на проблему переповнених притулків та зібрати 1 мільйон гривень на потреби шелтеру. У рамках проєкту бренд вже перерахував першу частину коштів — 500 000 грн, які було направлено на побудову нових будиночків у вольєрах та корм для мешканців притулку, а це наразі близько 700 тварин, багато з яких залишені господарями під час війни, евакуйовані з гарячих точок або травмовані. Другу частину коштів Bazhane планують зібрати через продаж благодійного мерчу. Це лімітований дроп, у якому всього 100 футболок і всі 100 % від їхнього продажу будуть передані в притулок.
Футболка зі слоганом "You’re not a filter. Don’t get a filtered pet" — це відповідь на культуру штучного відбору й гонитви за ідеальністю. Дизайн візуалізує ідею безумовної любові, якою ми так часто ділимося з тваринами змалечку. Саме тому обличчям ініціативи стала команда BAZHANE, які прихистили своїх улюбленців із притулків.
Розвиток дитячого тенісу від BEVZA х Svitolina Foundation
Проєкт Champions Make Changes став результатом співпраці двох видатних українських жінок — дизайнерки та засновниці бренду BEVZA Світлани Бевзи та легендарної тенісистки Еліни Світоліної. Колекція приурочена до одного з найелегантніших тенісних турнірів світу — Вімблдона. Турнір славиться суворим дрескодом: як для спортсменів, так і для гостей — домінантний білий колір в одязі. Саме цей контекст і надихнув на створення білої капсули, яка поєднує в собі ДНК BEVZA: вишуканий мінімалізм, точні форми та позачасову естетику. Усі речі колекції виконані виключно у білому кольорі — символі чистоти, сили та світла, що водночас є і кодом самого Вімблдона.
Частина прибутку від продажу буде спрямована на стипендії для талановитих юних тенісистів України. Відбір здійснюватиме Svitolina Foundation — фонд, що вже кілька років системно підтримує розвиток дитячого тенісу в Україні. "Я добре знаю, як важливо мати підтримку на початку спортивного шляху. Ці стипендії — шанс для юних спортсменів повірити в себе і зробити перші кроки до великого спорту. Мені дуже близька ця ідея, і я щаслива реалізувати її разом із брендом BEVZA", — говорить Еліна Світоліна.
Психологічна підтримка ветеранів і військових від KOCHUT Jewelry
"Рукостискання" – символ поваги, довіри та рівності. Прикрасу з цим сакральним значенням створили Центр Unbroken спільно з ювелірним домом KOCHUT Jewelry. Срібні підвіска та пін фіксують мить поєднання біонічної та біологічної рук. Виріб символізує підтримку тих, хто втратив частину себе, тими, хто завжди готовий простягнути руку допомоги. Він нагадує: в єдності будь-який шлях можна пройти гідно. 100% прибутку від продажу цих прикрас буде спрямовано на психологічну підтримку наших захисників і захисниць у Центрі UNBROKEN.
"Кожен, хто одягне прикрасу, стане амбасадором незламності. Носити цей символ – це виявляти повагу до тих, хто бореться за свободу, та давати опору тим, хто підтримує їх на шляху до відновлення", – розповідає співзасновник бренду Юрій Кочут.