До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Дозволь собі бути: Watsons запускає нову кампанію

Інклюзивність, різноманіття, прийняття, — одні з найважливіших цінностей сьогодення. Мережа Watsons Ukraine запускає новий проєкт "Дозволь собі бути", спрямований на прийняття свого справжнього "я".

Українське суспільство змінюється: люди хочуть бути більш сміливими, рішучими та відважними — чи то йдеться про рівні права для жінок і чоловіків, чи то про виклик стереотипам, люди готові прислухатись до себе та власних бажань. Адже краса — це не тільки про зовнішність, а ще й про внутрішній світ, особистий розвиток, постановку цілей. Це про прийняття себе та втілення своїх можливостей. Український VOGUE бачить це особливо яскраво: найпалкіший відгук (та найбільші перегляди) набирають матеріали, де знаменитості кидають виклик ханжеським нормам та приймають себе такими, як є.

Реклама

З недосконалими контурами тіла, як Шерон Стоун, що позує напівоголеною та насолоджується життям. З жіночими вигинами, як Селена Гомес, яка не збирається втягувати живота заради ефектного фото. У провокаційних вбраннях, як К'яра Ферраньї, що продовжує демонструвати тіло, не порушуючи пристойностей. Як Флоренс П'ю, якій дорікають на розмір грудей, як Пауліна Порізкова, яку критикують за невміння благородно старіти, як Мадонна, якій вказують на "зловживання філлерами".

Флоренс П'ю

Як Енді Макдавелл, яка підкорює подіуми розкішною сивиною. Усі ці жінки обирають себе — і доводять, що бути сміливими можна не лише в своїх ролях, в сценічних образах або на подіумі, але й в реальному житті. Ба більше, вони вміють відстояти власне право бути — такими, як вирішують самі.

Сьогодні ми особливо гостро відчуваємо, що боятися вже немає чого. Особливо — боятися експериментувати з власною зовнішністю або хвилюватися щодо чужої реакції. Жага самовираження, потреба бути собою — сильні, як ніколи досі. І це вірний знак — життя триває.

Українська мережа роздрібної торгівлі продукцією для краси та здоров’я "Watsons Ukraine" відстоює право на життя без обмежень та упереджень, на розширення можливостей одне одного. Саме з цією метою Watsons запустили нову кампанію "Дозволь собі бути", яка є продовженням кампанії #НоваКраса, що стартувала у липні 2022. Вона була покликана показати, що життя продовжується, і що краса — не лише у зовнішніх проявах, а ще й в діях.

"Дозволь собі бути" — це не просто визнання, що жінки — сильні, багатогранні та сміливі. Це ще й захоплення ними. "Щодня ми стикаємось із новими викликами, тож важливо вірити у себе, щоб натхненно та крок за кроком долати усі перешкоди", — кажуть в Watsons Ukraine.

"Наша мета — показати можливості жінок та підтримати їхні починання", — каже очільниця відділу маркетингових комунікацій Watsons Ukraine Анастасія Цвірчкова. У соціальних мережах Watsons запускаються різноманітні марафони, програми з перекваліфікації, спільне обговорення різноманітних тем, а також пізнання себе і навчання нового. Крім того, на YouTube каналі Watsons на вас чекає відеоманіфест, практичні поради від експертів, а також попереду багато-багато активностей. Тому підписуйтесь на Instagram та Facebook, щоб бути в курсі усіх оновлень пов'язаних із проєктом "Дозволь собі бути" та точно нічого не пропустити.

Про Watsons

Довідка. Watsons Україна належить до складу міжнародної компанії A.S. Watson Group, найбільшої у світі мережі роздрібної торгівлі продукцією для краси та здоров’я. Нині мережа налічує понад 16 000 магазинів, 12 роздрібних брендів на 28 ринках та більш ніж 130 000 співробітників у всьому світі. За 2022 фінансовий рік A. S. Watson Group зафіксувала дохід у 22 млрд доларів США. Щороку компанія обслуговує понад 5,5 млрд покупців через свої платформи, як онлайн, так і офлайн, забезпечуючи клієнтам роздрібну торгівлю на основі сучасних технологій.

Крім того, щодня Watsons збирає гуманітарну допомогу для ТрО, ЗСУ, благодійних фондів, пологових будинків, волонтерів, внутрішньо переміщених осіб та інших, хто потребує допомоги. Щодо співробітників, то компанія зберегла усі робочі місця із відповідними виплатами. Понад 2790 співробітників обслуговують близько 3 млн покупців щомісяця.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.