Хто такий Еван Мок — рожевоволосий хлопець з нового римейку "Пліткарки"
Будьте готові закохатися в Евана Мока. Скейтер, фотограф і модель родом з Гаваїв, ось-ось дебютує в римейку культового серіалу "Пліткарка". Розповідаємо, що потрібно знати про майбутню зірку.
Чи знав тоді 21-річний Еван Мок, який вирішив дорогою додому зістригти своє довге волосся й забарвити у яскравий колір, що несподівано стануться драматичні зміни? Може так, а може й ні. Але вони відбулися. У 2019 році Мок за ніч став відомим — після того, як Френк Оушен опублікував його відео на своїй сторінці. Пояснюючи, як це сталося, Еван сказав, що його друг Том Сакс попросив його передати вітання "Френку", тому що в них було схоже волосся. Виявилося, що цим "Френком" насправді був відомий музикант. Відео на його сторінці переглянули понад два мільйони разів, а кількість підписників Мока в соціальних мережах щогодини збільшувалася на тисячу. Тоді зірка Евана й запалала.
Далі в житті Мока з’явився Тревіс Скотт, який запросив його стати фотографом під час туру Astroworld. Все почалося з того, що Тревіс підписався на Евана в Instagram. У підсумку вони разом два тижні подорожували Європою на приватному літаку, фотографували шоу й усі залаштункові моменти туру. Пізніше Еван був у ролі глянсового фотографа — для американського GQ він зняв репера Offset, а для V Magazine — вечірку Saint Laurent.
Того ж року Еван знайшов нового патрона в особі Вірджила Абло, який запросив його взяти участь у показі чоловічої колекції Louis Vuitton весна-літо 2020 року, після якої була й участь у показі Alyx та знімання для обкладинки видань Wonderland і Office. У 2020-му його вибрали обличчям парфумів Calvin Klein.
Модельна кар’єра містера Мока й далі набирає обертів. У його доробку вже, крім іншого, кампейн для Aldo і Paco Rabanne. Saint Lauren знову найняв його для того, щоб зняти рекламу кросівок Venice в естетиці скейтбордингу. Він також співпрацював з брендом Drew House, лінією вуличного одягу зі смайликами Джастіна Бібера, над колекцією, приуроченою до Coachella.
З легкої руки Оушена та завдяки Instagram Мок здобув статус інфлюенсера. Тепер він — одна з висхідних знаменитостей у світі моди. Він бажаний гість на показах Prada, Off-White, Dior, Loewe і Lanvin. Зовсім недавно його вибрали Gap одним із символів Generation Good, кампанії, яку зняв фотограф Марк Селігер, що просуває інклюзивність і різноманітність. І це ще не все: Еван Мок скоро стане актором, увійшовши до складу знімальної групи "Пліткарки", у якій йому належить одна з головних ролей. Безсумнівно, про нього скоро заговорить увесь світ.