Ленні Кравіц у рекламній кампанії нового аромату YSL
Музикант Ленні Кравіц і далі співпрацює з французьким модним Домом Saint Laurent. Улітку 2020-го бренд довірив йому представляти колекцію сезону осінь-зима 20/21, а за пів року запросив стати обличчям аромату Y Le Parfum.
У рекламній кампанії Кравіц не зраджує свого впізнаваного брутального стилю й позує в улюблених шкіряних штанах і піджаку на голе тіло. Образ музиканта гармонує з настроєм нових парфумів. Y Le Parfum — це новий аромат, який належить до групи східних фужерних. У його верхніх нотах звучить імбир, яблуко, грейпфрут і альдегіди, які потім переходять у шавлію, герань і лаванду, щоб у фіналі розкритися кедром, пачулями й бобами тонка. "Під час створення аромату Y Le Parfum мені хотілося зіграти на контрасті між іскристим стартом і глибокою чуттєвістю, що відсилає до орієнталізму", — розповідає парфумер Домінік Рапіон.
До речі, любов до ароматів Yves Saint Laurent у Кравіца сімейна. Його дочка Зої також співпрацює з маркою й уже кілька сезонів поспіль представляє парфуми Black Opium.