До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Клуб видатних джентльменів: найкращі чоловічі аромати осені

Традиційно осінь це час парфумерних прем'єр. Нові аромати представили багато марок. Ми розповідаємо про ті новинки, що точно не можна пропустити.

Sauvage Parfum, Dior

Історія Sauvage почалася 2015 року з запуску туалетної води. Навесні 2018-го аромат створили у версії Eau de Parfum, а цієї осені вийшла найвища концентрація – parfum. Майстер-парфумер Dior, Франсуа Демаші посилив композицію за допомогою наддози сандалу, а свіжість мандарина і бергамота протиставив красі бобів тонка. Sauvage Parfum – це висококонцентрована версія класичного Sauvage, в якій теплі східні ноти поєднуються з екстремальною свіжістю. Фінальним акордом у Sauvage Parfum виступає абсолю ванілі з Папуа-Нової Гвінеї.

Реклама
Sauvage Parfum, Dior
Signatures of the Sun, Acqua di Parma

Італійський бренд Acqua di Parma процвітає: робить запуски один за одним. Цього разу виходить лінія Signatures of the Sun, в якій аромати присвячені конкретним парфумерним інгредієнтам: сандалу, ванілі, уду, шкірі, дубу та амбрі. Кожен аромат вартий уваги. Особливо гарним є дубовий – Quericia.

<b>ADP Sign of sun</b>

K by Dolce & Gabbana, Dolce & Gabbana

Ягоди ялівцю, мускатна шавлія і ветивер відповідають за прохолодну сторону аромату; червоний апельсин, пачулі і червоний перець – за його бурхливий розвиток і яскравий характер. Ковпачок оформлений у вигляді корони – і недвозначно натякає на амбіції творців.

K by Dolce & Gabbana, Dolce & Gabbana
Bad Boy, Carolina Herrera

Цей аромат є відмінною парою Good Girl і римується з ним не лише незвичайною формою, а й змістом, в якому ті ж боби тонка і какао, що і в жіночій композиції. Звучить мужньо завдяки деревному янтарю і лаванді.

Bad Boy, Carolina Herrera
Urban Hero, Jimmy Choo

Загальний профіль аромату – деревний, але в ньому дуже красиво перегукуються теми лимона і чорного перцю. За шляхетність і чуттєвість відповідають ветивер, сіра амбра і акорд шкіри. Творців надихала особистість і роботи французького вуличного художника Жюля Дете, відомого під псевдонімом L'Atlas. Він же став обличчям аромату і рекламної кампанії.

Urban Hero, Jimmy Choo
Guilty Cologne, Gucci

Gucci розширює експансію. Цього разу Алессандро Мікеле, креативний директор Будинку, доручив майстру-парфюмеру Альбетро Морільясу переосмислити класичний італійський одеколон. Gucci Guilty Cologne, як і належить, пахне деревними і цитрусовими нотами.

Калабрійський бергамот звучить в союзі з розмарином і ялівцем, а "серце" з іспанського кипариса переплетене з нотами геліотропіна і фіалки. У шлейфі звучать шляхетні деревні ноти – пачулі, кедр і білий мускус.

Guilty Cologne, Gucci
Uomo Urban Feel, Ferragamo

Амброксан, озон, бергамот і мускатна шавлія. Аромат вдався холодним, свіжим, ідеальним для міських буднів. Над композицією працював Альберто Морільяс, що прославився віртуозною роботою зі свіжими нотами, і Марі Саламань. Аромат продовжує парфумерну історію Uomo, розпочату 2016 року.

Uomo Urban Feel, Ferragamo

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.