До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Український бренд LUVI створив образ для Грема Нортона

Пісенний конкурс "Євробачення", що відбувся минулого тижня, перетворився на модний подіум для українських дизайнерів — Юлія Саніна в GUDU і The Coat, Джамала і Тіна Кароль у FROLOV, а ірландський ведучий Грем Нортон з'явився в піджаку від українського бренду LUVI.

Грем Нортон
Грем Нортон

Реклама

Стилістка Грема Нортона Ліндсі Маклін бажала висловити свою повагу Україні — тому серед костюмів ведучого хотіла бачити роботу українських митців. Бренд LUVI вона знайшла в інстаграмі. "Ліндсі звернулася з пропозицією розробити один із образів Грема для "Євробачення". Оскільки ми багато працюємо з українською вишивкою, то запропонували оздоблення піджаку на основі борщівської вишивки: це тип вишивки, що зародився та розвинувся на Тернопільщині, — розповідають дизайнерки LUVI Вікторія Заграфова та Людмила Седляр. — Першим складним питанням були матеріали: ми розглядали оксамит, лелітки, вишивку на гладкій тканині. Вибір ускладнювався тим, що спілкування проходило виключно онлайн, а екран передає лише десяту частину їхнього реального ефекту. Серед численних опцій стилістка пана Нортона вибрала вишивку золотом по чорному. Щоб візерунок мерехтів, працювали люрексовою ниткою і бісером. Вишивали напівхрестиком і поєднували із золотим мікростеклярусом — з огляду на складність ручної роботи, вишивали цей костюм у розібраному вигляді, тобто в процесі пошиття. Ця робота зайняла у двох вишивальниць два тижні".

Примірок у LUVI та Нортона не було — натомість були зум-дзвінки й численні фотографії. "Навіть якби ми не були розділені кордонами, передавати макети на примірку було б складно, адже Грем майже весь час був у роз’їздах та відрядженнях. Тож було ухвалене рішення відправити в Україну один із його існуючих піджаків та розробити наш на основі його розмірів".

Нагадаємо, що LUVI — український бренд, заснований Людмилою Седляр та Вікторією Заграфовою ще у 2006 році в Києві. За кілька років після дебюту на Ukrainian Fashion Week дизайнерки відійшли від моделі сезонних колекцій, щоб сконцентруватися на індивідуальній роботі з зірками телебачення та шоубізнесу. У 2017 вони розробляли образи для ведучих "Євробачення-2018", яке проходило у Києві, також працюють з Максом Барських, Аланом Бадоєвим і багатьма іншими артистами. У 2023 році LUVI розширили свою діяльність ready-to-wear дропами та вперше за багато років представили сезонну колекцію.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.