Модний месія: що варто знати про дизайнера Деніела Лі
Повернімося на хвилинку у 2018 рік. Коли Еді Сліман обійняв посаду креативного директора Céline, здалося, що в усіх інсайдерів та ентузіастів індустрії моди розбилися серця. Вмить стало зрозуміло, що бренд, який так любили найстильніші жінки планети, зазнає кардинальних трансформацій. Пошановувачі Céline засмутилися настільки, що в Instagram з’явилися сторінки, зокрема @oldceline, які почали документувати найелегантніші та найепічніші роботи Фібі Файло. Однак того ж року в індустрії знайшовся новий улюбленець — Деніел Лі, якого призначили креативним директором італійського бренду Bottega Veneta.
Деніел Лі привніс у Bottega Veneta всі складники класичного підходу Фібі Файло — він створював розкішний одяг, який хотіли носити жінки. Воно й не дивно: Лі, що народився у Великій Британії, працював під керівництвом Файло в Céline упродовж семи років. Тому саме його робота в Bottega Veneta відродила в людей віру в індустрію моди.
На своїй посаді Лі змінив Томаса Маєра, який очолював Bottega Veneta 17 років. Тоді бренд мав славу шанованого італійського модного Дому з високими показниками продажу на ринку шкіряних виробів. Однак Лі перетворив його на найпопулярніший та найжаданіший лейбл на передовій моди. А деякі з дизайнів Лі відразу набули культового статусу.
Хоча може здатися, що сенсаційне сходження на модний Олімп Деніела Лі відбулося за одну ніч, це хибне враження — досвід дизайнера, безперечно, не міг привести його ні до чого іншого, крім успіху. Під час та після навчання в Central Saint Martins Лі встиг попрацювати в Maison Margiela, Donna Karan і Balenciaga, перш ніж приєднатися до Céline у 2012 році. Неможливо не порівняти його приголомшливий успіх з успіхом відомої дизайнерки та не усвідомити, що він таки вдягнув клієнток Bottega Veneta в гарний, стриманий, елегантний одяг.
Коли Лі почав працювати в Bottega Veneta, одяг становив лише 15% продажу бренду, що дало новому креативному директорові неймовірну можливість – Лі аж ніяк не обмежували у творчому потоці його бачення. Звісно, ризик виправдався не лише з погляду позитивного впливу, який бренд отримав у результаті, а й з огляду на цифри – оптові замовлення зросли втричі.
Вибираючи вишуканість, а не щось надто кричуще чи тенденційне, Деніел Лі дав клієнтам Bottega Veneta те, чого вони справді прагнуть, – гардероб з високоякісних стильних речей, що здатні витримати випробування часом. Так, ця ідея в поєднанні з репутацією Bottega Veneta стали ідеальним рецептом успіху для молодого британського дизайнера.
Вже у 2019 році Деніел Лі здобув чотири нагороди престижної премії Fashion Awards. Креативний директор Bottega Veneta дістав титули "Бренд року", "Дизайнер жіночого одягу року", "Дизайнер аксесуарів року" та "Дизайнер року". Надзвичайно разюче, але не несподіване досягнення.
Несподіванка чекала на всіх у листопаді 2021 року, коли було оголошено, що Деніел Лі залишає посаду креативного директора Bottega Veneta. За час роботи в Bottega Veneta Лі вдалося широко популяризувати бренд за допомогою радикальних стратегій, як-от знищення облікового запису в Instagram чи організація таємних салонних показів. До того ж дизайнер зумів створити кілька знакових аксесуарів і переосмислити імідж бренду. Відтоді як Лі очолив престижний італійський лейбл, він швидко став улюбленцем індустрії й перевів у центр уваги компанію, про яку майже забули.
Рік по тому, в жовтні 2022 року, Деніел Лі розпочав новий етап у своїй блискучій кар’єрі — він замінив Ріккардо Тіші на посаді креативного директора в Burberry й наголосив, що разом з командою Burberry "напише наступний захопливий розділ для легендарного британського бренду" і продовжить роботу Тіші. Свою дебютну колекцію новий креативний директор представить на Тижні моди в Лондоні в лютому 2023 року. Чекаємо на неї нетерпляче!