До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Перезавантаження: нова чоловіча колекція KSENIASCHNAIDER

У межах флорентійської виставки Pitti Uomo український бренд KSENIASCHNAIDER представив спеціальний проєкт — OFFLINE MULTIPLAYER MODE 3.0.

Від часу виходу попередньої чоловічої колекції KSENIASCHNAIDER минув майже рік. Антон Шнайдер узяв паузу, щоб створити новий дроп і переглянути свою філософію "дизайн без дизайну". "Чому дизайнери мають щось робити, якщо своєю роботою вони не додадуть нового бачення в культуру?" — на це запитання Антон відповів за допомогою нового дропу. У новій колекції Шнайдер порівнює одяг з оновленим софтом. За його словами, люди потребують оновлень точно так само, як і технології. У такий спосіб нова колекція бренду RELOAD стала символом чистої функціональності, ультимативності та позасезонності у світі моди. Вона створена для комфорту, а не заради тренду.

Реклама

У третій чоловічій колекції KSENIASCHNAIDER і далі працює з вінтажним одягом та переробляє його в нові предмети одягу. Цікавинкою дропу стали перероблені спортивні костюми, які пошили зі спортивного одягу, знайденого на київських секондгендах.

<b>OFFLINE MULTIPLAYER MODE</b>

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.