Кім Джонс покидає посаду креативного директора Dior Men
Кім Джонс залишає посаду креативного директора чоловічої лінії Dior. Про це офіційно оголосив французький модний Дім вранці 31 січня.
"Я надзвичайно вдячна Кіму Джонсу та його команді за видатну роботу. Завдяки своєму таланту та креативності він постійно переосмислював спадщину Dior", — заявила Дельфін Арно, голова та генеральна директорка Dior.
"Для мене було честю створювати колекції для дому Dior — символу абсолютної досконалості. Я глибоко вдячний своїй студії та ательє, які супроводжували мене весь цей час і втілювали мої ідеї в життя. Окремо хочу подякувати митцям і друзям, яких я зустрів завдяки нашим співпрацям. І нарешті, я щиро вдячний Бернару та Дельфіні Арно за їхню постійну підтримку", — додав Кім Джонс.
Британський дизайнер очолював Dior Men з 2018 року. Його останній показ для бренду, що відбувся лише тиждень тому, отримав не лише схвальні відгуки критиків, а й став приводом для вручення йому державної нагороди: дизайнер здобув найвищу відзнаку Франції — звання кавалера Ордена Почесного легіону. Нагороду йому вручила головна редакторка американського Vogue Анна Вінтур на церемонії в паризькому ресторані Le Laurent. Серед гостей були Гвендолін Крісті, Роберт Паттінсон, Кіран Калкін, Джеремі О. Гарріс, Чітосе Абе, Рік Оуенс і Дельфін Арно.
Джонс також є кавалером Ордена Британської імперії (OBE), який він отримав від королеви Єлизавети II у жовтні 2020 року. Раніше того ж року він став наступником покійного Карла Лагерфельда у Fendi, де до жовтня 2024 року відповідав за haute couture та хутро. Як і його попередник, Джонс має пристрасть до колекціонування, а також, за словами Вінтур, "ненаситну жагу до знань і надзвичайну цікавість".
До Dior Men Джонс був креативним директором чоловічої лінії Louis Vuitton з 2011 по 2018 рік. Саме він стояв за знаковою колаборацією Louis Vuitton x Supreme у 2017 році, яку багато хто вважає переломним моментом у розвитку streetwear. "Відмінною рисою великого дизайнера є здатність перетворювати складність на те, що виглядає просто й неминуче правильно", — писала модна критикиня Vogue Сара Мауер, додаючи, що "ця колекція була сповнена саме такого таланту". "Ми піднесли streetwear до рівня справжньої розкоші", — зазначав сам Джонс у нещодавньому інтерв’ю Vogue Business.
У Dior Men він продовжив експериментувати з колабораціями — як із художниками на кшталт Даніеля Аршама та Kaws, так і з дизайнерами та брендами, зокрема Шоном Стюссі, Erl (Елі Рассел Ліннетц) та Stone Island. "Все тримається на єдності, підтримці, співпраці, — сказала Вінтур про Джонса. — Протягом своєї надзвичайно успішної кар’єри — від власного бренду до Dunhill, Louis Vuitton, Fendi та Dior — він завжди охоче ділився увагою з іншими".
Куди Джонс вирушить далі? Чи розгляне він можливість відродження власного бренду тепер, коли став вільним агентом? "Якби я це зробив, то в зовсім іншому форматі. Це був би повноцінний lifestyle, а не просто одяг. Те, на що люди справді готові витрачати гроші, — це їхні домівки та подорожі", — сказав він у недавньому інтерв’ю Vogue Business. В будь-якому випадку його наступні кроки уважно відстежуватимуться.