До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Перегонник Шарль Леклер став обличчям Giorgio Armani

Модний дім Armani представив рекламну кампанію, що підтримує їхній сервіс створення костюмів на замовлення Made To Measure, обличчям якої став пілот Ferrari Шарль Леклер. Перегоннику всього 22 роки, але його вже називають висхідною зіркою й покладають на нього чималі надії.

Шарль Леклер

"Попри молодий вік він досяг вже чималих успіхів, що свідчить не тільки про його талант, а й характер, без якого неможливо показувати результати в такому спорті, як перегони, — прокоментував дизайнер Джорджіо Армані. — Він символізує енергію й молодість, що дуже близьке стилістиці Made To Measure, яка покликана підкреслити індивідуальність кожного".

Реклама
Шарль Леклер

Знімання рекламної кампанії проходили ще до епідемії коронавірусу в Сен-Тропе, а працював над ним фотограф Джон Балс, який також знімає для Mr. Porter і The Telegraph.

Шарль Леклер

Шарль Леклер народився в Монако, а зі світом автоперегонів батько познайомив його ще в дитинстві, з трьох років навчаючи азів водіння карта. Уже в сім років амбітна дитина виграла свої перші перегони, а з 2005 стала брати участь у регіональних змаганнях з картингу. З 2016 року він увійшов до складу Перегонової академії "Феррарі" й поступово посів своє місце в основному складі команди. Нині він регулярно представляє Ferrari на найбільших Гран-прі в усьому світі, а компанія продовжила з ним договір до 2024 року.

Шарль Леклер

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.