4 речі, які потрібно знати про колекцію Dior Men весна-літо 2024
До свого п'ятого ювілею в Dior Кім Джонс представив колекцію, пронизану почуттям романтичного футуризму.
Моделі виходили на подіум крізь підлогу
Це була футуристична версія комп'ютеризованого гардероба Шер Горовіц: одним натисканням кнопки 51 завершений образ, з'явився через сріблясту підлогу Dior на квадратних платформах. Шоу, представлене в будівлі на території École Militaire, мало всю романтику високих технологій, яка визначила останні п’ять років Кіма Джонса в модному Домі. Запрошення — срібний матеріал із тисненою цифрою п’ять — відзначало пів десятиріччя дизайнера в бренді. Крістіан Діор працював у своєму Домі протягом перших 10 років його існування та заклав основу, яка надихнула вісім дизайнерів після нього. Цього сезону колекція Джонса черпала натхнення щонайменше з шести з них.
Романтичний футуризм
Кожен образ ніби подорожував у часі та був адаптований до сьогодення чи навіть майбутнього. Кожен ефектний силует або традиційний одяг підсилювався за допомогою текстури чи орнаменту, створеного за символічним мотивом Дому: тенісні комплекти, інкрустовані дорогоцінними каменями, або жилети, реконтекстуалізовані в леопардовий принт. "Цього я ніколи раніше не робив у своїх колекціях, — сказав Джонс, маючи на увазі свій ремікс на роботи колишніх хранителів Dior. — Оскільки це моя п’ята річниця в Dior, мені здавалося, що це правильний час".
Його надихнули New Wave і Blitz Kids
У той час, коли дизайнери експериментують із новими силуетами, Джонс запропонував більш класичну, багатошарову лінію з куполоподібними кутюрними плечима та укороченими штанами-колонками. Це одразу здалося перебільшеною версією форми 1950-х років — звідки все почалося. "У колекції є основне відчуття New Wave, — сказав Джонс, пояснюючи, як його стосунки з модистом і екстраординарним істориком Dior Стівеном Джонсом продовжують надихати його на роботу для Дому. — Стівен був одним із тих Blitz Kids, яких вважали частиною течії. Це також був захопливий час для нічного життя Парижа, де різні соціальні групи тусувалися разом".
На ньому були представлені китайські капелюхи від Стівена Джонса
Джонс створив шапки-біні для колекції разом із в’язальницею високої моди Сесіль Фейлхенфельдт, натхнені кепками свободи Нової хвилі. На них були представлені деталі, створені в традиціях давньокитайських оксамитових квіткових прикрас, виготовлених майстрами в пастельних тонах, що закріпило романтичний тон колекції. "Є багато речей, які мені подобаються в цій колекції Dior, включно зі Стівеном Джонсом. Цього сезону він став для мене певною мірою музою, — сказав Джонс. — За п’ять років роботи в Dior я полюбив бути в архівах, і Стівен Джонс був моїм навігатором багато часу. Він тут давно, і він є ходячою історією Dior".