З усіх трендів весни-літа 2024 року найромантичнішим є естетика coquette. Дещо інфантильна, з ностальгійним присмаком, вона є альтернативою до похмурого академізму (який став популярним завдяки серіалу Тіма Бертона "Венздей") і гранжу Fairycore з його темними тонами.
Однією з прихильниць естетики coquette є Кендалл Дженнер: нещодавно вона одягла білу сукню з легкими рукавами буфами та двома великими чорними бантами. Однак справжній бум стався в останні кілька місяців: стрічка в інстаграмі наповнилася елементами флірту у всьому потроху.
Звичайно, немає недоліку в рожевому кольорі, а також у мереживі, що випливає з ретро-корсетів, які носили в 1700-х роках. Але якщо б довелося знайти один і тільки один символ, який представлятиме тренд coquette, то це, без сумніву, банти.
Кінематографічне посилання на стиль coquette — Кірстен Данст у фільмі Софії Копполи "Марія-Антуанетта", яка є сильним і потужним культовим образом. Її образ, створений завдяки стилю Мілени Канонеро, — це шаленство мережива та атласу в пастельних тонах, що нагадує французькі цукерки.
Нове покоління в соціальних мережах надає образу нової конотації: невинність розглядається не крізь сексуальну призму, а скоріше метою є власне переосмислення інклюзивним чином є жіноче тіло, яке змінюється в підлітковому віці, і згодом стає молодою жінкою.
У 1993 році Клаудія Шиффер вийшла на подіум Chanel у весільній мінісукні з корсетом і подвійною спідницею, а культовий образ доповнили пара довгих рукавичок і мохеровий плащ.
Невинність поєднувалася з чуттєвістю і у вбранні Valentino з колекції весна-літо 1994 року: Гелена Крістенсен носила мініспідницю з рюшами та складками, які дозволяли одягу бути приталеними, а краї були оброблені італійським мереживом. На шиї моделі було перлове намисто з камлією в центрі — один із характерних аксесуарів естетики coquette.
Можна знайти і декілька посилань на весняно-літні покази Chloé 1998 та 1999 років: Жизель Бюндхен, Естер Канадас, Кейт Мосс носили атласні спідниці та сукні насичених і пастельних тонів, а корсети та топи, оздоблені вишивкою, доповнювали пустотливі вбрання.
Сьогодні бренд, який найкраще описує цей тренд, безсумнівно, це Simone Rocha: легкі прозорі матеріали, мереживо та банти — це не щось нове, а ознака його гіпержіночної естетики, явно натхненної дитинством. У сезоні весна-літо 2024 це також виражається у використанні бісеру, який знайшов своє місце не в прикрасах, а на оздобленні вишуканих декоративних елементів.
Варто також згадати нові пропозиції від Sandy Liang, де до мережива та прозорої тканини додали об’ємні рукави-буфи, рожеві ситчасті матеріали, червоні перли та вирізи, які підкреслюють жіночу форму.
За матеріалами vogue.it