Вишнево-червоний — наймодніший відтінок цього сезону

Цього сезону специфічний відтінок червоного пофарбував модні столиці. Його називають вишнево-червоним — разючий колір з потужним характером, він має безліч візуальних конотацій. На відміну від минулого літа, позначеного м'якими тонами та трендом barbiеcore, вибір такого еклектичного тону приємно дивує й захоплює. Сумки, взуття, сукні, пальта та трикотаж: вишнево-червоний — головна ставка сезону.

Можливо, мета вишнево-червоного — продемонструвати, що осіння мода не обов’язково має бути чорно-коричневою та варто використовувати більше кольорів, щоб оживити образ. За допомогою сумки або туфель цього відтінку можна створити зовсім інше вбрання, тому дизайнери зупинили свій вибір саме на червоному. Що стосується цьогорічних колекцій, то чимало брендів, зокрема Ferragamo, Prabal Gurung, Courrèges та The Row, уже почали позиціонувати червоний як колір цієї осені. Але й після показів колекцій прийдешнього весняно-літнього сезону модні законодавці звернули увагу на цей тренд і вивели вишневий на вершину через соціальні мережі.

Кендалл Дженнер

Кендалл Дженнер, схоже, є однією з найпалкіших прихильниць цього відтінку. Нещодавно модель з’явилася на показі Gucci весна-літо 2024 у туфлях на підборах і сумці Jackie 1961, яка щойно зійшла з подіуму, і звісно, обидва аксесуари — вишнево-червоні.

Ріанна

Кілька днів тому Ріанна пройшлася вулицями Нью-Йорка із сумкою цього кольору від Bottega Veneta. Ба більше, бренд уже здалеку передбачав цю тенденцію, оскільки сумка Sardine, одна з найзатребуваніших на сьогодні, вже давно доступна в цьому відтінку. Вишнево-червоний колір також заполонив дизайн аксесуарів таких брендів, як Acne Studios, Altuzarra, Hermès та Chloé. Однак справжній переворот зробили Jacquemus з їхнім осіннім шоу Le Chouchou, яке відбулося в червні минулого року у Версалі. Колекція зробила білий, чорний і вишневий абсолютними героями.

Hermes

За матеріалами vogue.es.

Популярне на VOGUE