Інстаграмний макіяж — один з головних маркерів останньої б’юті-декади. Нанесений у бежевій гамі, він може мати розкішний вигляд.
Інста-макіяж популяризували інфлюенсерки, серед яких головна роль належить Кім Кардаш’ян. Його також пропагувала візажистка Худа Каттан, яка спочатку демонструвала власні образи, а потім створила бренд косметики Huda Beauty, що став шалено популярним.
Відмітна ознака інста-макіяжу — його перебільшена, майже гротескна ідеальність. Всі лінії вивірені; текстури — оксамитові й матові.
Жорсткий контуринг, вивірені до сотої частки міліметра стрілки, зведені в абсолют брови. Окрема історія — губи: візажист намагається максимально їх збільшити, для чого використовує тілесну помаду й олівець у тон, яким упевнено заходить за контур.
Фірмовий прийом Кайлі Дженнер, що давав їй змогу тривалий час водити публіку за ніс, адже вона запевняла, що саме косметиці зобов’язана своїм пухким ротом, а ніяк не філерам з гіалуроновою кислотою.
Над подібними образами заведено іронізувати, але ми все ж наполягаємо: люди мають право на самовираження. І якщо для цього їм потрібен розкішний монохромний бежевий макіяж, то чому б ні.
Модель: Nabilla Vergara @nabilla
Фото: Luis Monteiro @luismonteirophotography
Стиль: Oretta Corbelli @orettac
Зачіски: Paul Duchemin @paulduchemin
Макіяж: Ido Raphael @idoraphaelmakeup
Координація: @ablasofy @aleen_agency
Виробництво: Project PR @projectpr__
Ретуш: Miguel Barbera @miguel_barbera