Як червоне взуття стало головним трендом цієї осені
Червоний оголошено головним кольором осені 2023 року, тож не дивно, що червоне взуття швидко стало найактуальнішим трендом сезону. Захоплення цим вогняним відтінком не зменшилось відтоді, як на початку 2023-го бренд із Брукліна MSCHF представив пару колекційних чобіт, як у героя манги Астробоя, персонажа, розробленого Осаму Тедзукою у 1952 році. Червоний з’явився абсолютно скрізь: від суконь до джинсів, сумок і взуття.
Однією зі знаменитостей, яка повністю віддалася червоному тренду, є Гейлі Бібер. Модель була помічена як мінімум у трьох образах із вогняними кольорами в головній ролі. Спочатку вона одягла екстравагантну червону сукню, сумку Ferragamo та туфлі на підборах Maison Ernest. Згодом — мінісукню Ermanno Scervino. Нарешті, сукню з останнього показу Marc Jacobs осінь-зима 2023/2024 доповнила взуттям від Manolo Blahnik. Що спільного в усіх її образах? Взуття — завжди і незмінно червоне.
Її захоплення цією тенденцією змусило нас уважніше придивитися до явища, яке спостерігалося на подіумах всього світу під час останніх Тижнів моди. Цей разючий колір, що додає сексуальної привабливості жінці, яка його носить, сповнений символізму — від небезпеки до пристрасті та мужності. За даними сайту TagWalk, кількість червоних речей зросла на 33% порівняно з осінньо-зимовим періодом минулого року.
Річ у тім що більшість модних брендів і дизайнерів інтерпретували червоне взуття по-своєму і у всіх можливих проявах. Coperni представили туфлі на шпильці з круглим носком, Blumarine розробили ультрасексуальні ботильйони, яким позаздрила б Ненсі Сінатра, а JW Anderson надали своїм туфлям більш насичений бордовий відтінок. У цьому сезоні ми забуваємо про традиційні чорні туфлі-човники і вибираємо натомість полум'яний варіант.
За матеріалами vogue.fr.