Наймоднішу куртку сезону знайдено
Якщо є щось, що модний світ чекав із нетерпінням, — то це нову колекцію Telfar. Сумки-тоут із веганської шкіри, які миттєво розпродаються, стали таким же символом статусу, як сумка-сідло Dior або багет Fendi, але за доступнішою ціною. Отож, нічого дивного, що шанувальники бренду готувалися до дропу стьобаних сумок і пуховиків, які надійшли в продаж 1 листопада. Telfar випускає нову лінійку в колаборації з Moose Knuckles, легендарним канадським брендом верхнього одягу. Тому рекомендуємо звернути увагу не на нові сумки марки, а на куртки.
Нова колекція бренду складається з двох частин. Перша, створена у співпраці з Moose Knuckles, складається із 17 речей. Сумки, які представили в рамках колаборації, вже розпродані. Друга частина лінійки — п'ять моделей верхнього одягу Telfar, створених з використанням технологій Moose Knuckles.
Колекція в цілому виконана в стилі 2000-х: з хутряним оздобленням, об'ємними силуетами й еластичними гумками. Більшість курток вкриті стьобаним логотипом Telfar, що підкреслює як тренд на логоманію, так і на популярні нині стьобані куртки. Верхній одяг у колекції Telfar виконаний з нейлону.
Як і щодо ультрапопулярних сумок, мета засновника бренду Телфара Клеменса — досягти повсюдного поширення своїх курток. "Я хочу, щоб вони були у всіх", — каже Клеменс. Один із способів цього досягти — зберегти доступну ціну. Ціна на базові моделі Telfar — довге пальто, короткий пуховик і бушлат — від 400 до 550 доларів. Для тих, кому захочеться витратити більше, у колаборації Telfar х Moose Knuckles представлені штани з хутряним оздобленням і тисненням за 750 доларів й довге шкіряне стьобане пальто за 4300 доларів.
За матеріалами vogue.com