КУПИТИ КВИТКИ

Повернення логоманії: наймодніші речі з культовими монограмами

Люди діляться на два типи: тих, хто обожнює помітні логотипи, і тих, хто віддає перевагу стриманому стилю без розпізнавальних знаків в одязі. Однак варто змиритися з тим, що тепер логоманія, особливо популярна в нульових, знову повернулася в колекції осінь-зима 2021/2022 і стала одним з ключових трендів. Цієї осені дизайнери переосмислюють кричущі логотипи й надають їм сучасного прочитання. Тепер замість великих літер у колекціях з’явилися знакові монограми, які можна роздивитися тільки з близької відстані. Пропонуємо йти з духом часу й придбати собі хоча б одну річ з фірмовою монограмою модного Дому — від стриманого каліграфічного візерунка Fendi до фірмового чорно-білого орнаменту Balmain.

Fendi

Мода має циклічний характер і все, що було на піку популярності раніше, згодом повертається в гардероби. Так сталося і з логоманією, однак тепер новий одяг з логотипами майже не подібний до образів з 2000 років. Дизайнери взяли за основу суперечливу тенденцію й адаптували її до повсякденного життя. Fendi запропонували речі зі стриманою монограмою Karligraphy, яка стане акцентною деталлю в образі. Наприклад, шкіряний чорний бомбер для виходів на щодень, коричневе шовкове slip-dress для вечірнього івенту або колготки з фірмовим візерунком, якими можна доповнити затишний трикотажний комплект.

Реклама.
Versace

Якщо Кім Джонс був лаконічніший у використанні логоманії, то Versace і Balmain пішли ва-банк. Донателла Версаче в новій колекції осінь-зима 2021/2022 замість знакового логотипа Медузи вирішила подарувати бренду нову монограму під назвою La Greca, що з’явилася як у нейтральних відтінках, так і в яскравих кольорах. Цієї осені дизайнерка пропонує не розмінюватися на дрібниці й одягати відразу кілька речей з монограмою, а для тих, хто не готовий до таких сміливих експериментів, можна обмежитися однією ефектною річчю, розбавивши в такий спосіб однотонний образ. Олів’є Рустен також не залишив без уваги логоманію — дизайнер відродив архівну монограму "PB", що позначає ініціали засновника дому П’єра Бальмана. Цей візерунок прикрасив фірмові приталені жакети із широкими плечима, об’ємні бомбери, пальта й штани із защипами.

Balmain
Off-White

Нова логоманія пройшла червоною ниткою крізь колекції Off-White, Dolce & Gabbana, Gucci, Valentino, Chanel, Marine Serre, Louis Vuitton і Givenchy. Зокрема, в Алессандро Мікеле з’явилися осінні пальта, штани, жакети й ботфорти-панчохи з монограмою, Меттью Вільямс показав чорний комбінезон, щедро прикрашений знаковим візерунком у формі чотирьох літер G, Ніколя Геск’єр оздобив речі назвою Louis Vuitton різних розмірів, П’єрпаоло Піччолі використав літеру "V ", щоб створити шевронний візерунок для кейпа, а Марін Серр продемонструвала колготки з принтом у вигляді півмісяців.

Gucci
Givenchy
Louis Vuitton
Chanel
Valentino
Marine Serre
Dolce & Gabbana

Vogue.ua зібрав 10 речей з модними монограмами.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.