Шосте чуття: інтерв'ю з Юлією Богдан, засновницею бренду SIX.
Як робота над собою допомагає в fashion-бізнесі, розповідає Юлія Богдан, засновниця бренду SIX.
"Спокуса спонукає до дій", – Юля Богдан розповідає про створений два роки тому власний бренд SIX. Саму Юлю спокушають власні страхи, які вона долає із завзятістю загартованої спортсменки, за плечима якої 10 років занять плаванням, і азартом людини, яка вирішила реалізувати свої плани чого б це не коштувало. "Якщо щось зупиняє або ситуація здається занадто складною, потрібно зібратися і зробити. Труднощі допомагають зростати", – каже дизайнерка.
В ательє SIX. – серед богемних суконь з V-подібним глибоким декольте, струмливим легким шовком і розпашними вирізами, об'ємних штанів з високою талією, жакетів з бездоганною лінією плеча – притча про особистісне зростання звучить несподівано. У процесі спілкування з дизайнеркою – стає зрозумілою і логічною. Під час роботи над колекціями, Юлія запитує себе, чи хотіла б вона все це носити. Чесні відповіді допомагають робити речі, що стають цікавими для інших жінок.
Наше інтерв'ю починається спонтанно на ґанку студії SIX. зі світського обміну історіями про недавні моменти натхнення. "Я почала вірити в чудеса", – розповідає дизайнерка про те, як не могла відірватися від "Людей Ікс", яких краєм ока побачила по телевізору. Тема суперздібностей зараз турбує її не менше, ніж крій улюблених об'ємних сорочок і плащів. "Раніше я думала, що перед бізнесом з України зачинені всі двері. Тепер розумію: все можливо", – каже Юля. У неї вже є плани з розвитку бренду за межами країни на найближчі п'ять років.
Знайти себе в моді Юлі веліли з народження. Свою маму вона запам'ятала модницею, бабусю – зразком елегантності завдяки комплектам-двійкам і червоній помаді, дідуся – денді з сіточкою для волосся, яку він ніколи не забував одягати перед сном. Сімейною легендою стала історія про те, як Юлю забирали з пологового будинку. Батько, професійний кравець, що спеціалізується на чоловічих костюмах, пошив новонародженій доньці джинси – на них прийшов дивитися весь пологовий будинок. Інша легенда оповідає, що Юля в дитинстві любила переодягатися, могла змінювати вбрання до восьми разів на день. Заради створення ефектного образу брала в руки ножиці, розпорювала, відрізала і дошивала речі, а замість заморських гостинців просила привезти журнали з викрійками.
У свідомому віці Юля перетворила захоплення модою на професію: спочатку працювала моделлю в Мілані (залишила моделінг заради навчання в Київському національному лінгвістичному університеті), а потім баєром – замовляла одяг італійських марок для столичного магазину. Після двох років перерви, 2006-го, вона заснувала бренд дитячого одягу Magic Baby, який з’явився із задуму шити вбрання для своєї доньки Соні. Коли матері-клієнтки захотіли аналогічні речі для себе, Юля разом з бізнес-партнеркою Оленою Беттяр 2013 року заснувала бренд A.M.G. Назву склали з перших букв своїх імен і центральної М (Magic). Через п'ять років Юля подалась у вільне плавання з власним SIX. "З цією цифрою у мене були негативні асоціації", – згадує вона. Тоді за своїм рецептом: "Якщо щось лякає, треба ...", – розібралася і з цим страхом. Тепер з SIX. у неї пов'язана історія власних перемог, а також "кохання, краса, сексуальність". "Six – це майже секс, – каже Юля. – Точніше, еротика: речі без тіні вульгарності, але які дають волю фантазії".
Із перших слів стає абсолютно зрозуміло, що Юля – твій союзник: "Люблю, коли людина від себе кайфує". Знакову сукню SIX. з асиметричним подолом вона зробила, коли зрозуміла, що її клієнтки хочуть "бути худими і довгими". Хітом цього сезону стали "крокодилячі" штани, зшиті з щільної блискучої бавовни з оптичним принтом, який створюють за допомогою ущільнення тканини в місці малюнка. "Занадто буржуазно", – спочатку Юля сумнівалася, чи включати їх до колекції. "Занадто яскраво", – побоювалися клієнтки. В результаті зі словами: "Чому б не бути красивою і крутою тут і зараз", – Юля почала їх носити сама. Штани стали об'єктом бажання, посипалися запити в Instagram. Терапевтичний ефект помітних речей Богдан перевірила на собі: навчилася спокійно приймати компліменти і отримувати задоволення від власної зовнішності.
"Жінкам подобається відчуття внутрішнього комфорту", – каже дизайнерка – і приділяє особливу увагу прихованим деталям, помітним лише власниці. Підкладка жакета простьобана вручну, на місці внутрішньої кишені – ошатний ґудзик. У сукні-конусі з відкритими плечима передбачена прорізна кишеня, підшита м'ятним шовком: "Цей колір повинен заспокоїти і сказати: все чудово, все добре". Ми усвідомлено вибрали цей відтінок, пряний і ніжний".
Першу колекцію струмливих суконь і піжамних комплектів, а також жакетів і пальт з суворою лінією плеча, дизайнерка вибудувала на грі з хусткою. Речі доповнював активний геометричний принт – з ефектом хустини, накинутої або зав'язаної на тілі; окремі предмети шили по косій або збирали з кількох каре. У цьому впізнавалася Юліна пристрасть колекціонувати хустки Hermès і носити їх різними способами – наприклад, як пояс або топ. У другій колекції дизайнерці "хотілося рівності": вона розклала палітру улюблених відтінків бежевого – від нюду до блідого хакі і ніжно-персикового. У третій використовувала коди буржуазної розкоші на зразок кутюрних об'ємів і дорогих фактур для повсякденного одягу. Наступна колекція буде "більш витриманою, впевненою, дорослою".
Портрет: Lesha Lich
Фото: Alina Gontar
Стиль: Venya Brykalin
Асистент стиліста: Sveta Manoukyan
Моделі: Marfa @Faces, Julia @Sharm
Зачіски: Julia Stets
Макіяж: Vitalia
Продюсер: Marina Sandugey-Shyshkina
Локація: Центр сучасного мистецтва DAKH