Дзвінок незнайомця: святкова рекламна кампанія Prada
Кінематографічний контекст, мова фільму, загадка, яку потрібно розгадати, — святкова рекламна кампанія Prada 2020 року, яку зняв Стівен Мейзел. Вона ґрунтується на оригінальному оповіданні, що його написала для Prada авторка бестселерів Кендіс Карті-Вільямс. Головні герої оповідання — аксесуари, ювелірні прикраси й вироби зі шкіри італійського модного Дому.


У традиціях нуарського кіно кампанія відтворює ранні моменти Prada, відкриваючи естетику кінематографічної драми. П’ять персонажів живуть ізольовано на віллі в Італії, а саме Villa Gnutti, що стала відомою завдяки зніманням Гельмута Ньютона в 1981 році.


Фокус і акценти — на деталях аксесуарів Prada. Вони домінують у кадрі, привертаючи увагу, і перед об’єктивом Мейзела стають повноцінними персонажами фільму. У центрі уваги — нова сумка Prada Cleo, що дебютувала на показі Prada Multiple Views весна-літо 2021.

