Як створювалося керамічне вбрання з нової обкладинки українського Vogue
Команда українського Vogue представила нове літнє число, модель на обкладинці якого вдягнена у вбрання українського бренду Gunia Project. Цей образ був створений спеціально для Vogue Ukraine Showcase — проєкту з популяризації вітчизняної моди та культури у світі — та представлений міжнародній публіці в межах офіційного розкладу Тижня моди в Парижі на початку березня. Керамічне вбрання Gunia Project символізує звʼязок часів та спроби актуалізації нашої ідентичності. Розповідаємо, як створювався унікальний образ.
"Для участі в проєкті Vogue Ukraine Showcase ми підготували унікальний об'єкт, що поєднує ключові напрями роботи й цінності GUNIA Project: натхнення українською традицією, кераміку, вишивку, одяг і акцент на ручну роботу. Скульптура GUNIA Project — це образ із вишитою сукнею, керамічним жилетом, фартухом, намистом і вінком ручної роботи, — розповідають Наталія Каменська та Марія Гаврилюк. — Сукня з льону вишивалася вручну протягом 12 днів. Керамічні елементи повністю створені вручну з першої і єдиної спроби, оскільки ми не мали права на помилку через стислі терміни підготовки".
Чотири майстрині розписували жилет, фартух, намисто та вінок упродовж двох днів, використовуючи спеціальні керамічні фарби та золото. У розписі й вишивці можна впізнати мотиви колекції "Індиго", а також знакові елементи GUNIA: коника-свищика, хрест, амулет-дулю та голубку.
Шосте число Vogue Ukraine Edition виходить друком 21 червня і доступне для замовлення на shop.vogue.ua.