До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Згадати все: зіркові колаборації H&M

8 листопада стартують продажі колекції Moschino [tv] H&M, яку Джеремі Скотт зробив для шведського ритейлера, чим, заодно, нагадав всім про золоту епоху MTV. Vogue.ua згадує всі зоряні колекції, які команда H&M створювала разом з fashion-дизайнерами.

Karl Lagerfeld – 2004

Співпраця з Карлом Лагерфельдом стала початком ери "доступної високої моди". З тих пір шведський масовий бренд щорічно радує своїх шанувальників можливістю придбати знакові речі відомих дизайнерів за цілком розумні гроші. Дебютна колекція продалася за лічені години, що тільки підтвердило геніальність задуму. Ось тільки сам Лагерфельд залишився розчарованим і назвав підхід H&M снобістським – стояти в черзі за одягом, який потім продають на eBay за ціною оригінальних Chanel або Fendi, хіба це "доступна мода"?

Реклама
Stella McCartney – 2005

2005 року у прихильниць екологічних марок з'явилася можливість придбати майже 40 одиниць одягу від Stella McCartney, які цілком могли б органічно вписатися в основну лінію дизайнера. Ажіотаж до колекції підігрівала і її амбасадор – британська топ-модель Кейт Мосс.

Viktor & Rolf – 2006

Королі авангардної моди з Амстердама Viktor & Rolf надихнулися весільною сукнею і представили капсульну колекцію для H&M. 2006 року ту саму весільну сукню-натхнення ритейлер продавав за 298 євро.

Roberto Cavalli – 2007

Співпраця з італійським брендом додала шведському мінімалізму блискіток, бахроми і золота. 20 чоловічих вбрань з ідеально скроєними піджаками і 25 суконь для вечірок продали менше, ніж за тиждень.

Comme des Garcons – 2008

Сукні та блузи в горошок, нетривіальний зимовий одяг, і, звичайно ж, культові макінтоші – з таким набором японський бренд завоював вітрини H&M у рік глобальної економічної кризи.

Matthew Williamson – 2009

Британський дизайнер Метью Вільямсон зробив дві капсули для H&M 2009 року. Першу – в квітні, яка стала його дебютом в чоловічій моді. Другу – в травні, з фірмовими сукнями і канадською моделлю українського походження, Дариною Вербовою, у головній ролі.

Jimmy Choo – 2009

Після успішних капсул з акцентом на одязі H&M скооперувалися з взуттєвим брендом Jimmy Choo. Дизайнер Тамара Меллон зробила ставку на босоніжки і аксесуари, доповнивши колекцію короткими сукнями і комбінезонами.

Sonia Rykiel – 2009

Французький дизайнер представила капсульну колекцію фірмового трикотажу. Знаковим екземпляром стала в'язана міні-сукня, як у Керрі Бредшоу, а за строкатими гольфами в смужку полювали всі модниці світу.

Lanvin – 2010

Зберегти елегантність і якість з невеликомим бюджетом – таке, здавалося б, неможливе для розв'язання, завдання, взявся вирішити креативний директор Lanvin, Альбер Ельбаз, коли порадував модниць сукнями з червоного тюлю і органзи, імітацією перлів і ошатними футболками з бантами.

Versace – 2011/12
Обидві колекції Донателли Версаче для H&M – в листопаді 2011 і в квітні 2012 (круїзна капсула) років увінчалися абсолютним успіхом. Фанати розібрали все: легендарні принти, пляжні сукні та навіть оксамитові подушки за 35 євро (нагадаємо, що продуктом колаборації стали також товари для дому).
Marni – 2012

Тему принта в колекціях H&M продовжив розкривати бренд Marni. 2012 року серед прихильниць графічного зеленого візерунка з капсульної лінії помітили Мілу Йовович.

Maison Martin Margiela – 2012

2012 рік справді знаковий для H&M – марка несподівано звертається до творчості бельгійського авангардного дизайнера Мартіна Маржела. Капсула завойовує любов не тільки масового покупця, але і модних інсайдерів. Maison Martin Margiela x H&M – перша колекція, яка продавалася на eBay ще до офіційного старту продажів, а полювання на ковдру-пуховик на просторах Інтернету триває досі.

Isabel Marant – 2013

Паризький бохо-шик – безпрограшний задум. За знаковими речами Ізабель Маран шикувалися черги, а на сайті діяла попередня реєстрація.

Alexander Wang – 2014

У цій колекції є відразу три відмінних риси: перша колекція американського дизайнера для шведської марки, і перша колекція з підкреслено спортивним настроєм, і колекція, якою H&M відзначив десятиліття дизайнерських колаборацій.

Balmain – 2015

Якщо описувати цю співпрацю одним словом, це буде слово "успіх". Офіційно найбільш продавана, найочікуваніша і найпопулярніша колекція H&M в соціальних мережах. Ідея запросити до співпраці Олів'є Рустена разом з його армією Balmain, і зняти в рекламній кампанії і самого дизайнера, і головних інстаграмерів планети, Джіджі і Кендалл, окупилася з налишком. Ось тільки фізична неможливість купити навіть звичайний топ через ажіотаж повернула бренд до питання про "доступну моду", яке Лагерфельд порушив ще 2004.

Kenzo – 2016

П'ятдесят відтінків зебри та інші легендарні принти Кензо Такади в новій колекції переосмислювали Керол Лім і Умберто Леон. У найяскравішу, в прямому сенсі, капсулу увійшли 68 речей і 28 аксесуарів для чоловіків і жінок, а строкаті сукні прикрашали звіти streetstyle-хроніки весь 2016 рік.

Erdem – 2017

Сімнадцята за рахунком колаборація вирізнялася особливою елегантністю і аристократизмом. Сукні з принтами у вигляді фірмових польових квітів Erdem, вікторіанські білі блузи з чорними стрічками, вовняні пальта в клітинку, шовкові пильовики, чорні мереживні сукні і декадентські піжами – такий список найпопулярніших одиниць колекції.

Moschino – 2018

Креативний директор Moschino, Джеремі Скотт, – фанат і проповідник масової культури. Він народився в Техасі і при всій своїй іронічності з раннього дитинства щиро любить поп-музику, гамбургери, діснеївських персонажів і телеканал MTV. Всі його колекції досить провокативні, і нова колаборація Moschino [tv] H&M – не виняток. У ній Джеремі Скотт щиро протестує проти правил гарного смаку, він упевнений, що багатьом весело вбиратися в тому стилі, який здавався таким привабливим в дитинстві. Кольори колекції наївні і чисті: відтінки яскраво-червоного і жовтого, блакитна джинсова тканина і золоте ламе. Принти на футболках, худі і спортивних штанах у вигляді компакт-дисків, реперських ланцюгів і диснеївських героїв: Міккі і Міні Мауси, Дональд і Дейзі Даки, Гуфі і Плуто.

Moschino [tv] H&M

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.