КУПИТИ КВИТКИ

Вершник Апокаліпсису: XOMEHKO весна-літо 2020

XOMEHKO – це новий гендерно-нейтральний бренд одягу, заснований дизайнеркою Ясею Хоменко 2019 року.

У той час, як світ перебуває в постійному страху майбутнього, дизайнерка не ототожнює себе з можливою катастрофою, а пасивно спостерігає і дозволяє подіям розважати її. Весняно-літня колекція бренду розповідає історію про монументальний штучний апокаліпсис, натхненний інсталяціями Томаса Гіршгорна. Лінія має театральний вигляд і, на перший погляд, навіть наївний. Дизайнерка навмисне впроваджує безліч "непотрібних" деталей, які підсилюють настрій повної втрати і життя після кінця.

Реклама.

Герой чи героїня XOMEHKO, здається, не має статі. В уяві дизайнерки Ясі Хоменко, коли йдеться про глобальні зміни, такі речі більше не мають значення. Прості, на перший погляд, вбрання ускладнюють складні текстури. Яся звертається до теми міфів і представляє сукні та сорочки з принтом у вигляді убрань античних скульптур, створені в колаборації з українською художницею і її сестрою, Лесею Хоменко.

Дизайнерка також використовує текстуру м'ятого трикотажу, щоб реалізувати ідею реконструкції. Всі перероблені речі в колекції уособлюють безлад, який люди залишають у старому світі, і який Яся постійно залишає після себе.

Обидві категорії складають ту частину колекції, яку дизайнерка називає "уніформою". Вони схожі і різняться водночас. Ця група натхненна табором Ошо, що розміщений у штаті Орегон, – там люди одягалися в усі відтінки червоного, але кожен у своїй манері.

Яся Хоменко вже багато років цікавиться ресайклінгом та зміною контексту речей. 2011 року вона запустила RCR Khomenko – локальний гендерно-нейтральний бренд, який пропагує цінності усвідомленого споживання і прищеплює любов локального споживача до апсайклінгу.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.