Vogue Conference: як вивести свій бренд на міжнародну арену
Щорічна Vogue UA Conference повертається 1 листопада — вперше з початку повномасштабного вторгнення, — аби знову об’єднати провідних спікерів та найбільші бренди у сфері моди, краси та технологій. Наша мета — обговорити, як адаптуватися до кризи та знайти натхнення, можливості й ресурси для збереження та розвитку бізнесу. Однією з головних подій конференції стане дискусія на тему "Як вивести свій бренд на міжнародну арену", участь у якій беруть лауреати Vogue Talent Prize 2023 — дизайнерка Катя Сільченко, дизайнер Іван Фролов та засновниці Gunia Project Наталія Каменська та Марія Гаврилюк.
За останні 20 місяців українська модна індустрія продемонструвала не лише свою адаптивність та емпатію, а й величезний потенціал. Наші бренди готові розвиватися і продовжувати працювати в найскладніших умовах, попри логістичні труднощі, обстріли та блекаути. Кожна марка обирає свій шлях розвитку, і на конференції ми поговоримо з лідерами індустрії про те, як вони знайшли свій шлях і як вивести бренд на міжнародну арену.
"Кожен із наших учасників від початку повномасштабного вторгнення пройшов величезний шлях особистої трансформації і зумів вийти абсолютно на новий рівень впізнаваності, якості та продажів, — розповідає Віолетта Федорова, модераторка дискусії та шеф-редакторка vogue.ua. — Іван Фролов уперше провів повномасштабне шоу на Тижні моди в Лондоні, а його вбрання носять зірки першої величини, зокрема Бейонсе. Катя Сільченко, окрім випуску колекцій, провела масштабну реновацію шоуруму, розширила власне виробництво і стала однією з найвпізнаваніших дизайнерок у країні. Gunia Project, своєю чергою, продовжують популяризувати українську культуру у світі. Роблять це сучасно й цікаво. За інформацією Forbes Ukraine, у 2022-му дохід бренду зріс на 49%, а кількість співробітників — на 75%. Це конкретні факти та цифри, які вражають. Впевнена, що ця розмова стане наснажливим і корисним поштовхом для всіх, хто прийде до нас на конференцію 1 листопада".
"Команда дала мені розуміння, що ми можемо почати працювати в нашій країні навіть під час війни, і ми відновили роботу the COAT вже на другий тиждень. Це було небезпечно. Однак усі ми в кожній галузі повинні намагатися працювати на світле майбутнє України, як сказав наш президент, — зауважує Катя Сільченко. — Кожна купівля — це сплачені податки та виплачені заробітні плати, ми не маємо права зупинятися. Я дуже щаслива, що український модний ринок сьогодні розвивається попри все. Нам потрібно думати про майбутнє і будувати сучасну країну вже зараз, обмінюватися думками, переймати досвід, щоб бути конкурентноспроможними".
"FROLOV — бренд, який знають завдяки вечірнім образам та сценічним костюмам, що зараз може здаватися абсолютно неважливою роботою, — каже Іван. — Але ми вміємо робити це добре, і це наш шлях, який дозволяє популяризувати Україну в світі, робити жінок щасливішими і допомагати нашим військовим".
Повний перелік спікерів та програма конференції за посиланням: Vogue UA Conference Fashion & Business Today
КУПИТИ КВИТКИ
Частину коштів від продажу квитків буде спрямовано у фонд Veteranka, який опікується реабілітацією жінок-військових.
Ведуча Vogue UA Conference — телеведуча й волонтерка Катерина Осадча.
Партнери конференції: автомобільний партнер BMW, парфумерний партнер BURBERRY, алкогольний партнер Zacapa, партнер з розвитку жіночого підприємництва L’Oréal Paris.