КУПИТИ КВИТКИ

Vogue Conference: Юлія Пеліпас — про те, чому кожен із нас може стати потужним голосом України

Щорічна Vogue UA Conference повертається 1 листопада — вперше з початку повномасштабного вторгнення, аби знову об’єднати провідних спікерів та найбільші бренди у сфері моди, краси та технологій. Наша мета — обговорити, як адаптуватися до кризи та знайти натхнення, можливості й ресурси для збереження та розвитку бізнесу. Однією зі спікерок буде дизайнерка Юлія Пеліпас, яка розкаже про те, чому кожен із нас може стати голосом сучасної України.

Реклама.

Юлія Пеліпас — стилістка, дизайнерка, засновниця апсайклінг-бренду bettter, яка за останні 20 місяців змогла стати потужним голосом України у модному світі. Спочатку колишня fashion-директорка українського Vogue після повномасштабного вторгнення трансформувала сайт свого бренду і соцмережі у медійну платформу Bettter. Given Name. Community, яка допомагає просувати представників креативної індустрії країни на міжнародному ринку. "Люди не можуть і не повинні отримувати роботу чи підтримку через жалість, — впевнена Юлія. — Мій головний меседж у спілкуванні та публічній комунікації: українська креативна індустрія — це ком’юніті напрочуд завзятих людей, які готові та вміють працювати задля результату, і з ними важливо налагоджувати співпрацю на довгострокову перспективу".

Торік у Лондоні Пеліпас отримала нагороду The Fashion Awards в категорії "Лідери змін". Серед 15 учасників вона була єдиною, кого запросили виступити з промовою до аудиторії, — в Альберт-голі того вечора зібралися ключові гравці модної, музичної та кіноіндустрії. Свій виступ вона тоді почала зі слів: "Я сподіваюсь, що моя промова надихне вас оцінити силу та вплив, які ви маєте, щоб змінити світ на краще…"

Цього року Пеліпас отримала премію Карла Лагерфельда у фіналі конкурсу LVMH Prize та увійшла до списку 100 людей, які змінюють модну індустрію на краще, за версією Vogue Business.

Пеліпас продовжує говорити про війну на своїй інстаграм-сторінці, на яку підписано 267 тисяч людей зі всього світу, регулярно публікує збори на підтримку українських військових і не боїться гейтерських коментарів чи тіньового бану. На Vogue UA Conference Юлія поділиться своїм досвідом, чому важливо й надалі говорити про ситуацію в Україні і як це робити ефективно, що дає бренду участь у міжнародних конкурсах і які у неї плани щодо подальшого просування української креативної думки в світі. Всі гості також зможуть поставити свої запитання одній із найяскравіших представниць української модної індустрії.

Повний перелік спікерів та програма конференції за посиланням: Vogue UA Conference Fashion & Business Today

КУПИТИ КВИТКИ

Частину коштів від продажу квитків буде спрямовано у фонд Veteranka, який опікується реабілітацією жінок-військових.

Ведуча Vogue UA Conference — телеведуча й волонтерка Катерина Осадча.

Повний перелік спікерів і програма наповнення конференції будуть опубліковані на сайті vogue.ua до 20 жовтня 2023.

Партнери конференції: автомобільний партнер BMW, парфумерний партнер BURBERRY, алкогольний партнер Zacapa, партнер з розвитку жіночого підприємництва L’Oréal Paris.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.