Vogue Conference: як українським брендам залучати іноземні інвестиції
Щорічна Vogue UA Conference повертається 1 листопада — вперше з початку повномасштабного вторгнення, — аби знову об’єднати провідних спікерів та найбільші бренди у сфері моди, краси та технологій. Наша мета — обговорити, як адаптуватися до кризи та знайти натхнення, можливості й ресурси для збереження та розвитку бізнесу. Однією з гостей стане Джен Сідарі – засновниця та виконавча директорка онлайн-платформи підтримки української моди Angel for Fashion.
Джен Сідарі – колишня директорка бренду Vivienne Westwood в США та керівниця фешн-платформи Zappos, яку разом з Андре Леоном Теллі запустила онлайн-магазин Zappos Couture. У 2020 році почала працювати бізнес-консультанткою програми "Конкурентоспроможна економіка України" організації USAID. Джен підтримує шоукейси українських дизайнерів на Тижнях моди в Нью-Йорку, Мілані та Парижі. Сьогодні вона керує мультибрендовою платформою angelforfashion.com, допомагаючи українським компаніям з міжнародними продажами. На Vogue UA Conference вона розкаже про важливу та нагальну для української модної індустрії тему – залучення іноземних інвестицій.
На платформі angelforfashion.com зараз представлено 40 українських брендів – від чуттєвих образів FROLOV і експериментальних аксесуарів Bob Basset до ідеальних жакетів GUDU і вишиванок Foberini. "Я відкрила Україну наприкінці 2020 року, коли гостювала там у моїх друзів. Подумати не могла, скільки неймовірних талантів живе в цій країні. Я почала консультувати багатьох українських дизайнерів і залучати гранти міжнародних організацій та фондів для їх підтримки", — розповідала Джен Сідарі в одному зі своїх інтерв'ю. Зараз на платформі можна знайти більше 1300 товарів, які доставляють по всьому світу, окрім країн-агресорок. Задати свої питання експертці та дізнатися більше про процес залучення іноземних інвестицій для розвитку бренду можна буде на Vogue UA Conference.
Повний перелік спікерів та програма конференції за посиланням: Vogue UA Conference Fashion & Business Today
КУПИТИ КВИТКИ
Частину коштів від продажу квитків буде спрямовано у фонд Veteranka, який опікується реабілітацією жінок-військових.
Ведуча Vogue UA Conference — телеведуча та волонтерка Катерина Осадча.
Партнери конференції: автомобільний партнер BMW, парфумерний партнер BURBERRY, алкогольний партнер Zacapa, партнер з розвитку жіночого підприємництва L’Oréal Paris.