Вікторія Бекхем і Reebok створили колекцію спортивного одягу
Скоро настане весна, а це означає, що вже пора вирушати в спортзал. Зробити це красиво можна разом з капсульною колекцією Вікторії Бекхем для Reebok.
Рушієм для створення колекції для Вікторії стало її власне життя – активне і динамічне, з постійними перельотами між Лондоном і Лос-Анджелесом і мільйоном справ протягом дня. Натхненна британською спадщиною і силуетами з архівів Reebok, Бекхем представила мінімалістичну колекцію, головними акцентами якої стали функціональність, колір і комфортні матеріали. У лінію увійшли чоловічі і жіночі речі в стилі унісекс: світшоти, худі, трикотажні топи та футболки, широкі спортивні штани, брюки з гумкою біля щиколоток, легінси, бомбери, а також кросівки і рюкзаки.
"Ідея цієї колекції полягала в тому, щоб змішати невимушеність вуличного одягу з технологічністю спортивного, але зберегти при цьому естетику Victoria Beckham і додати унісекс-моделі. Кожна деталь в капсулі продумана і адаптована до виду фізичного навантаження, щоб не викликати незручностей під час тренувань. Я хотіла створити такий спортивний одяг, що впишеться в будь-який гардероб. Так, нова капсульна колекція буде актуальною як в спортзалі, так і в офісі", – говорить Бекхем.
Хітом колекції стали вдосконалені кросівки, які зовні нагадують класичну модель Reebok, але мають більш високий голеностоп. Вся колекція виконана в чорних, пісочних і помаранчевих кольорах з елементами золотої та срібної фурнітури.
Зйомками рекламної кампанії займався фотограф Маріо Сорренті, автор кампейнів для Loewe, Balmain, Calvin Klein, Lancôme, Paco Rabanne. Крім того, вже представили рекламний ролик, в якому моделі демонструють функціональність речей нової капсули.