Троє поросят: капсульна колекція Gucci
Напередодні китайського Нового року, який цьогоріч святкують 5 лютого, італійський бренд Gucci випустив капсульну колекцію. Її символом стала свиня. Натхненням для створення нової колекції послугувала казка про трьох поросят і однойменний мультфільм студії Disney, представлений 1933 року. У рекламній кампанії, знятій фотографом Френком Лебоном, моделі позують на головних вулицях Мангеттена, у Central Park, а також в розкішних апартаментах Нью-Йорка в компанії своїх домашніх свиней.
Персонажі культового мультфільму красуються на чоловічих і жіночих футболках, трикотажних костюмах, кардиганах, світшотах, кросівках, рюкзаках, сумках та аксесуарах бренду. Знакові кросівки ACE і рюкзаки Gucci Supreme теж мають зображення трьох поросят, а ексклюзивні сонцезахисні окуляри набули червону шестикутну оправу.
Крім того, в нову капсулу увійшли три стильні прикраси – дві брошки і один браслет-манжет, прикрашений кристалами. На всіх видах продукції зображена свиня з крилами з кольорової смоли і металу, зі спеціально потертим золотим покриттям.
Вітрини магазинів Gucci також декорують у стилі казки про трьох поросят: червона оббивка із зображенням свині прикрасить стіни і підлоги, а також коробки з товарами. Нова капсула складається з 35 предметів і буде доступною на офіційному сайті Gucci, а також в окремих магазинах бренду по всьому світу. Всі товари продаватимуть у китайській новорічній упаковці.